fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנשים בלבד: איך תגרמי לו לשים לב אליך?

להיות אישה זה להיות במיטבך, 7 דרכים שיעזרו לך להתחבר לאנרגיות הנשיות ולעוצמה הטבעית שלך. מאת סיגל צוקר, מנחה לנשיות ואינטימיות, כחול המרכז למיניות וזוגיות
שבע דרכים שיעזרו לך להתחבר לאנרגיות הנשיות שלך | צילום: pexels-nycolle-suabya

מכירה את זה שלפעמים נכנסת לחדר אישה שאי אפשר להתעלם מהנוכחות שלה? היא נראית רכה, חושנית, נשית וקורנת? אישה כזו שכל הגברים בחדר מסתכלים עליה וגם הנשים? מה הופך אותה לכזו? ברור שזו לא צורה מסוימת, צבע או בגד – אלא זו הוויה, חיבור לנשיות, חיבור שלם ורגוע לאנרגיות הנשיות, שהופך אותה לחושנית ומושכת כל כך!

מה זו האנרגיה הנשית?

לאנרגיה הגברית מייחסים תכונות כמו עשייה, ביטחון, הובלה, מיקוד במטרה, יעילות,  אסרטיביות, כוח ועוד תכונות שבד"כ מקשרים אותם להצלחה בעסקים ובמלחמות.

האנרגיה הנשית מקושרת לתקשורת בינאישית מצוינת, כישורים חברתיים, רגישות גבוהה, חיבור לאינטואיציות, יכולת מולטיטסקינג, יצירתיות, רכות, קבלה והכלה וזרימה עם החיים.

הקטע הוא שלכל אחד ואחת מאתנו יש אנרגיה נשית ואנרגיה גברית, זה לא קשור למיגדר! גבר יכול להיות מחובר יותר לאנרגיות הגבריות שלו או הנשיות שלו וגם אצלנו הנשים יש גם וגם.

כאישה, החיבור הטבעי שלי לאנרגיה הנשית מאפשר לי ליהנות מהיתרונות הנשיים, להרגיש טוב עם עצמי ובמערכות היחסים ולחיות באהבה ובתשוקה, כמה שיותר.

כשאת מחוברת לאנרגיה הנשית שבך | pexels-freestocksorg

כשאת מחוברת לאנרגיה הנשית – את במיטבך, את יודעת איך זה מרגיש!

את הגרסה המשופרת של עצמך. מלאה באנרגיות שמאפשרות לך הרבה יותר – בכל תחום בחיים.

את זורמת נהדר עם החיים והם זורמים לך בטוב, את קמה עם חשק ועם תשוקה ואת מחויכת ובא לך לרקוד. יש לך סבלנות ואת רכה ולא זקוקה לעוצמות כדי שהדברים יסתדרו. את פועלת לטובתך ורואים עלייך שטוב לך עם עצמך, כי יש לך מלא אהבה ולהעניק לכל היקרים לך ורק להתעצם. הכל נראה אפשרי ואת סומכת על עצמך והאמת, זה סקסי וזה מושך וזה מקרין עלייך ועל הסביבה.

מתי הרגשת ככה לאחרונה? למה האנרגיות הנשיות שלך לא במיטבן?

כי לפעמים את בוחרת שלא לתת להם ביטוי. בגלל מסרים שקיבלנו כמו למשל שלהיות אישה, זה להיות רכה וחלשה (מי רוצה להיות כזו?) אז למדנו להסתיר, אבל בתכלס, מי בדיוק חלשה פה?!

וגם התרבות והחברה מעודדים אותנו לטפח את האנרגיה הגברית כדי להצליח בתפקידי מפתח – להיות החזקה, המחליטה, המובילה ובמקביל לאבד עוד ועוד מהקשר לאנרגיה הנשית. גם מלחמת הישרדות יומיומית תחייב אותנו להתקשח.

סימנים שאת לא מחוברת לאנרגיה הנשית

  • לא טוב לך. עם עצמך או עם מערכות היחסים בחייך או גם וגם.
  • אין לך זמן לנשום ולהתחבר ל"כאן ועכשיו" ואת כל הזמן רק בעשייה ומירוץ קדימה, בלי תמיכה מספקת.
  • את חיה בשביל הילדים, הנכדים, הבעל, החתול – ואת עצמך את לא רואה ממטר. את נותנת הרבה יותר ממה שאת יכולה ואת פשוט מרוקנת.
  • את מרגישה לא אותנטית כי את לא מאמינה שמי שאת זה באמת מספיק טוב. את מנסה להיות מי שאת חושבת שאחרים רוצים שתהיי, מתוך מחשבה שרק כך יאהבו אותך. ביטחון עצמי?! לא את.
  • את מוותרת בקלות כי את לא מאמינה ביכולות שלך. את לא חושבת שיש לך את האיכויות והכוחות כדי להשפיע ולחולל שינוי, גם לא את הקטן ביותר. את מניחה מראש שאת הולכת להיכשל, להידחות ואין טעם לנסות.
  • הפסקת לחלום! חלומות זה מותרות ולא בשבילך. את כבר לא חולמת שהזוגיות שלך תהיה טובה, או שתהיה זוגיות, שתגשימי, שתזכי לאהבה, לשפע…
  • סלפי? זה לא את! את אף פעם לא יוצאת טוב בתמונות. את גם לא אוהבת את מה שמשתקף במראה וזה לא פלא, יש לך עין ביקורתית מאד, בכל מה שמדובר בעצמך. יחי הפילטרים!
  • חושניות? חיבור למיניות? זה לא את. ואם כן, אז בחדרי חדרים – כי זה מביך אותך ואת לא אחת מהנשים האלו…
איך תתחברי לאנרגיות הנשיות? | pexels-pixabay

איך תתחברי לאנרגיות הנשיות?

קבלי 7 דרכים שיעזרו לך להתחבר לאנרגיות הנשיות ולחזור לזרימה הטבעית שלך

  1. זוזי!

אנרגיה נשית היא אנרגיה של תנועה – תרקדי. גם אם זה בסלון או בחדר השינה.

לא סתם כשמדברים על רוח או על סופה מדברים בלשון נקבה, זו מטאפורה לאנרגיה הנשית, שכל הזמן בתנועה וכל הזמן משתנה.

אם את מרגישה תקועה, עצורה, לא קשובה לעצמך – תניעי את הגוף, עם מוסיקה או בלי – האנרגיה הנשית שלך תמיד תופעל ע"י תנועה.

  1. פנקי את החושים

האנרגיה הנשית היא אנרגיה חושנית, יש הרבה חוכמה בגוף הנשי ובמסרים שהוא משדר לנו. את יכולה להתחבר לאינטואיציות שלך אם תלמדי להקשיב לגוף שלך ולסמוך עליו.
אל תזניחי אף חוש! פנקי את חוש הטעם שלך עם שוקולד מעולה או מאכל אחר מושחת שאת אוהבת. פנקי את חוש המישוש עם בגדים רכים ומלטפים או במריחת קרם עשיר על כל גופך ברכות. עשי אמבטיה ריחנית, טיול בפריחה מרהיבה עם מראות וניחוחות משכרים, מוסיקה שאת אוהבת…

צאי מהראש שלך אל תוך הגוף שלך בכוונה לחוות כמה שיותר רגעים באופן חושני וזכרי – כל פעילות יכולה להיות חושנית, אם את חווה אותה במודע בכל חמשת החושים.

  1. נשים בלבד!

בלי זמן איכות עם עוד נשים, זה מטעין את האנרגיות הנשיות בענק!
משהו מדהים קורה כשאנחנו הנשים מתקבצות לערב של נשים בלבד, יותר קל להוריד את המסיכות, להיות עצמנו, להרגיש מחובקות ולמצוא כוחות. יוצאות בהיי. להיות את, כמו שאת – זה תמיד הכי מוצלח.
הצטרפי לקבוצת נשים. זו חוויה שאת פשוט חייבת לעצמך.

  1. קחי חופש

את לא צריכה לנסוע בשביל זה, למרות שגם זה נחמד כמובן.
הכניסי ללו"ז שלך זמן איכות לעצמך, יום שלם הכי מומלץ. בלי תוכניות. פשוט לזרום ולהיות ברגע. לקרוא ספר? לצייר? פינוק? תרשי לעצמך לעשות כל מה שמתחשק לך באותו רגע, יום חופשי בקצב איטי.

תופתעי לגלות עד כמה הרגיעה והשחרור מכל ה"צריכה" ו"חייבת" יאפשרו לך להתחבר לעצמך ולרצונות האותנטיים שלך. הקשיבי לעצמך בשקט הזה ותיהני. פשוט תיהני. ברגע הזה יש לך את כל מה שאת זקוקה לו, כאן ועכשיו. עצמך.

  1. הרשי לעצמך לקבל

כנשים, יש לנו את הכוח לקבל, להעצים ולהחזיר בחזרה.

בדיוק כמו שאומרים – תן לאישה אהבה והיא תחזיר לך אהבה פי עשר. תן לאישה שנאה והסתבכת. בענק.

תרשי לעצמך לקבל יותר. בקשי טובות, בקשי עזרה, תמיכה כשאת זקוקה לזה. למדי לקבל מחמאות ואהבה. קני לעצמך מתנות, קבלי עיסוי, את יודעת שמגיע לך וטפחי את עצמך – כשאת מקבלת את כל הטוב הזה, אנחנו יודעים שאת מחזירה פי אלף. תרשי לעצמך.

  1. התחברי אל המיניות שלך

האנרגיה הנשית המינית היא אחת האנרגיות העוצמתיות ביותר. הרבה מאד נשים לא באמת מכירות את גופן, לא באמת למדו איך לפתח את המיניות וליהנות ממנה יותר.

המיניות היא חלק משמעותי מהיותנו נשים, לא רק כמאהבות – אלא לעצמנו.

התעוררי. פנטזי. התענגי על גופך ועל החוויות שהוא מזמן לך והכירי עוד ועוד תחושות.
הרחיבי את הידע על המיניות שלך, היא דינאמית מאד ומתפתחת ואין כמותה לאושר ולתשוקה בחיים בכלל.

  1. התנהגי יפה אל עצמך

אל תגידי או אפילו תחשבי להגיד על עצמך דברים שבחיים לא היית אומרת למישהו אחר.

מה היית אומרת לחברה טובה ואהובה שמפשלת? שכואבת? שזקוקה לך כדי להתרומם? אמרי את זה לעצמך. האמפטיה נחשבת אנרגיה נשית מובהקת כמו גם מצמיחה ומעצימה – את הנותנת והמקבלת, במקרה הזה – אותך.

צפו בסיגל, עם בוסט אנרגיה עבורך:

רוצה להעצים את האנרגיה הנשית? להרגיש טוב יותר עם עצמך? במערכות היחסים בחייך?

מזמינה אותך להתקדם ביחד, לחצי כאן – סיגל צוקר, מחכה לך באהבה.

כחול – המרכז למיניות וזוגיות, מתנות לנשים שאוהבות

 

 

 

לעדכונים נוספים בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות