fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתר החרמון מחבק את שיינא וספי

 רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון, מיקי ענבר דוברת וסמנכ"לית השיווק, שיינא וספי ואייל ירמי מנהל, עמותת ארז. צילום: סטודיו A

 

 

הנהלת אתר החרמון הכריזה השבוע על החלטתה לתמוך בגולשת הפאראלימפית,  הילדה הראשונה של עמותת ארז, שהחלה את דרכה על מדרונות החרמון בגיל 13 והיום הישראלית היחידה שמייצגת את ישראל בספורט החורף הפארלימפי, בחורף הקרוב תשתתף באליפות העולם בסקי שלג והיעד הבא הוא אולימפיאדת מילאנו 2026

 

בצהרי יום שישי, התקיים מפגש מצומצם בראש פינה, בו הכריזה הנהלת אתר החרמון על תמיכתה הרשמית בשיינא וספי (20), מיסוד המעלה, גולשת סקי פאראלימפית, שהחלה את דרכה על מדרונות החרמון בגיל 13, לאחר שאיבדה במהלך תאונת דרכים קשה את רגלה הימנית. וספי החלה ללמוד סקי באתר החרמון דרך עמותת ארז שעוסקת רבות בשיקום נכי צה"ל באמצעות ענפי ספורט והייתה הילדה הראשונה של עמותת ארז. אייל ירימי מנהל העמותה זיהה את הרוח והכוחות  האדירים של שיינא ומאז הוא מלווה אותה בכל תחרות ובכל מדינה על הגלובוס.

השנה שיינא צפויה להשתתף באליפות העולם, כשהיעד הגדול הבא שלה הוא זכייה במדליה באולימפיאדת מילאנו, קורטינה 2026. את מרבית ימי השנה מבלה שיינא באימונים אינטנסיביים בין אתרי סקי באירופה, לקולורדו ארה"ב. היא למעשה הנציגה היחידה של נבחרת ספורט החורף הפארלימפית הישראלית לתחרויות בינלאומיות.

 

"אתר החרמון תומך כבר שנים ארוכות בפעילות עמותת ארז ברחבי האתר, אך שיינא וספי היא סיפור אחר, שיינא היא בת הגליל, גדלה על מדרונות ההר ומהווה השראה ודוגמא אישית לכוח הרצון והרוח לכולנו, ההצלחה של שיינא בתחרות האחרונה בבייג'ין והשאיפות שלה לעתיד, היוו עבורנו סמן להירתם למשימה ולתמוך בפעילותה בשנה הקרובה. אנו גאים ושמחים להיות אחד מנותני החסות של שיינא, לוגו האתר יעלה על חולצות התחרות שלה ומבחינתנו שיינא היא גאווה של כולנו", ציין רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.

 

שיינא ביקשה להודות לאתר החרמון והוסיפה "אתר החרמון הוא הבית שלי יחד עם עמותת ארז, הקשר שלי עם החרמון הוא עמוק, כל פעם שאני חוזרת מחו"ל אני מתפללת שאספיק להגיע לחרמון לגלוש, אני מודה על הנתינה והתרומה ובטוחה שלא אאכזב".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות