fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה חוצת אוקיינוסים: פלורי אלקסלסי מבית שאן נישאה למייקל קנדי האמריקאי

החברים שידכו ביניהם למרות העובדה שהיא לא דוברת אנגלית והוא לא מדבר עברית * החתונה הרחק מהמשפחה בארץ, כל אלה הפכו את הסיפור של בוגרת 'האח הגדול' לטלנובלה של ממש * בסוף האהבה תמיד מנצחת
היא לא מדברת אנגלית, הוא לא נדבר עברית. פלןרי ומייקל ביום חתונתם (צילום באדיבות המצולמים)
היא לא מדברת אנגלית, הוא לא נדבר עברית. פלןרי ומייקל ביום חתונתם (צילום באדיבות המצולמים)

זה סיפור אהבה עם הפי אנד, סיפור אהבה חוצה גבולות ואוקיינוסים. אתמול, רגע לפני יום הכיפורים, עמדה פלורי אלקסלסי מבית שאן תחת החופה ונישאה לבחיר לבה, מייקל קנדי האמריקאי, אב לחמישה המתפרנס מעסקי הבנייה, חתונה שהתקיימה ללא המשפחה והחברים מבית שאן, בנקסוויל טנסי. בקרוב מתכננים בני הזוג להגיע לארץ ולקיים כאן חתונה, לטובת המשפחה והחברים הבית שאנים. "הרי והחברים והמשפחה לא היו איתי ברגע המרגש, אבל היחס לו אני זוכה ממשפחתי החדשה מחזקים ומחממים אותי".

פלורי אלקסלסי מוכרת כבוגרת העונה השביעית של הריאליטי 'האח הגדול', אבל בעיקר כבתו של בבר אלקסלסי, המנהל המיתולוגי של קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן ואגדה צפונית ששמה הולך לפניה בכל הארץ.

בשנים האחרונות התגוררה פלורי באזור המרכז, רחוק מבית שאן, אבל הקפידה לשמור על קשר חם עם המשפחה. כמו אלפי ישראלים, הקורונה פגעה גם בה. לאחר 9 שנים באותה הדירה, בעל הדירה בה התגוררה החליט למכור אותה, היא הוצאה לחל"ת בגלל הקורונה ובהמשך פוטרה מעבודתה, "כמו שאומרים הכל הגיע יחד", היא משחזרת.

היא מצאה דירה חדשה, התחילה וניסתה לפתוח פרק חדש בחיים, אבל החיים. החליטו להפתיע אותה. "שבוע וחצי ימים שאני מתגוררת בדירה החדשה, שחלק מהאריזות טרם יצאו מהשקיות, ואני מקבלת טלפון מחבר ילדות שמציע לי להגיע לבקר אצלו באמריקה, על פניו זו הצעה שאמורה "להתלבש" עלי בול לנוכח המצב בארץ והשינויים שחיי עוברים,  חיפשתי את כל התירוצים לסרב להצעה, אך תוך מספר דקות קיבלתי בווטסאפ צילום של כרטיס הטיסה הראשון שלי לארה"ב והוא לעוד שבוע וחצי", היא מספרת איך הכל התחיל.

היא טסה  לחופשה בת שלושה שבועות בארה"ב, תכננה לחזור הביתה כבר אחרי 3 ימים, אך הגורל רצה אחרת…

ביום הרביעי בארה"ב, לאחר ארוחת ערב עם חברים, החליטו החברים להכיר לה גבר אמריקאי. הם החליטו שהגיע הזמן שלה למצוא את האחד ולהתמסד, "אני שבדיוק בשנה ההיא זימנתי לי אהבה וזוגיות,  ולראשונה מזה שנים רבות בחרתי לתת לזה צ'אנס", היא מספרת, "התמונה הראשונה פחות עברה לי, ובתמונה השנייה אמרתי כן הוא הטעם שלי".

בסוף נגמר בחתונה. פלורי ומייקל (צילום באדיבות המצולמים)
בסוף נגמר בחתונה. פלורי ומייקל (צילום באדיבות המצולמים)

 החברים לא ויתרו

החברים סידרו להם פגישה ליום שני בשבוע, בדרך היא קיבלה רגליים קרות. חשבה לעצמה למה לי עכשיו להתחיל משהו שהסיכויים שיצליחו קלושים מאוד, "אני ישראלית רווקה ללא ילדים, נושקת לגיל 43 , הוא אמריקאי גרוש בן 53, אבא ל-5 ילדים וסבא ל- 11 נכדים, השפה האנגלית לא הצד החזק שלי וחוץ מזה מה הטעם להתחיל משהו, שאני עם כרטיס טיסה לשלושה שבועות, ביקשתי מהחבר לטלפן לבחור ולבטל עבורי את הדייט", היא מספרת.

החבר שלה לא היה מוכן לוותר לה, הציע שתכין בדייט  שקשוקה ובעצם להפוך את הדייט הזה לארוחת ערב משותפת, כמו שאומרים "נחתוך את המתח".

אבל אז צצה בעיית השפה. פלורי לא  מדברת אנגלית, מייקל לא מדבר עברית. "הצלחתי, הצלחנו לתקשר", סיכמה את הדייט הראשון. "הוא דיבר, נפתח ובעיניים דומעות הוא שיתף אותי שלפני חודש ימים איבד את אביו שנפטר,  כאבתי את כאבו דמעות חנקו את גרוני, לקחתי את ידיי והנחתי על הברך שלו ואמרתי שאני מצטערת. לי זה הרגיש טבעי לנחם אותו תוך הנחת ידיי על הברך שלו, הוא אומר שזה הרגע שהוא הבין  שבמגע הזה שלי הוא שכח את כל מה שהוא הבטיח לעצמו, להימנע ממנו ולהיפתח לקשר, לזוגיות".

פלורי מספרת שהרגישות שגילה בעלה לעתיד באותו הערב פתחה את ליבה, שהיה נעול מזה שנים רבות. "זה סיפור אהבה בין אישה ישראלית לבין גבר אמריקאי שחצו יחד גבולות,  ששילבו יחד חלומות, עם עולם תרבות ושפה שונה. אך עם רצון להצליח להגשים ותמיד להאמין שאלוהים מחבר בין עולמות בין לבבות ולפעמים גם כגד כל הסיכויים", היא אומרת ומסכמת, "זו אהבה שחצתה  גבולות מקצה אחד לאחר".

לא מיהרה לצאת להרפתקה. פלורי ומייקל ביום חתונתם (צילום באדיבות המצולמים)
לא מיהרה לצאת להרפתקה. פלורי ומייקל ביום חתונתם (צילום באדיבות המצולמים)
לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות