fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה עיר בריאה כבר בשלב תכנון העיר

נתניה עיר בריאה | צילום: עירית נתניה

כנס ערים בריאות התקיים נתניה. נציגי 40 רשויות מקומיות הגיעו לנתניה ללמוד אודות קידום תחום הבריאות בעיר.

לבאי הכנס הוצגו תכניות הבריאות ופרויקטים עירוניים משלבי קהילה. כמו ריצה בשכונות, פעילות "יציאה מהמסכים" וקיום תערוכות ייעודיות בגלריה על הצוק. הכנס כלל דברי הסבר של הצוות המקצועי בעירייה וסיור באתרים נבחרים בעיר.

המפגש התקיים במתחם בית יד לבנים תחת הכותרת "נתניה עיר בריאה וירוקה". חברת מועצת העיר הממונה על תחום הבריאות, תרצה גרינפלד הציגה בפני המשתתפים את תפיסת העולם של הרשות כעיר מקדמת בריאות. וציינה כי מדובר במדיניות ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. המקודמת ע"י מנכ"ל העירייה, יורם כהן.  עוד סיפרה גרינפלד כי באחרונה החלה העירייה להפעיל "נאמני בריאות".עובדי עירייה שעברו הכשרה ייעודית לנושא. הכוללת התנדבות ותרומה לקהילה בנושאי הבריאות.

פעילות ספורט בריאה להורים וילדים במרחב הפתוח

במסגרת הכנס ערים בריאות, בירכה סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל-סידון, את באי הכנס. והציגה את הפרויקטים העירוניים. מנהלת אגף רבעים ושכונות, כנרת מנטין, ספרה על פרויקטים ייחודיים שהתקיימו בשנה האחרונה. בשכונות בתחום הבריאות ובשיתוף מימון "אפשרי בריא". ביניהם, פרויקט גלישה לבני הגיל השלישי, פרויקט "רצים בשכונות", פרויקט "יוצאים מהמסכים" במסגרתו התקיימה פעילות ספורט בריאה להורים וילדים במרחב הפתוח.

אדריכלית העירייה, ליטל שלף-דורי, סיפרה לבאי הכנס כי העובדה שנתניה עיר בריאה כבר בשלב תכנון העיר. וסיפרה אודות הפעילות העירונית באשר לתכנון שכונות עתידיות ובשדרוג שכונות ומתחמים קיימים. כל זאת בדגש על צרכי התושבים למען שיפור איכות חייהם.

בהמשך סיירו המשתתפים במתחם בית יד לבנים בהנחייתו של מנהל המתחם, רזיאל מרי, ולאחר מכן ביקרו בגלריה על הצוק בהנחיית מנהל אגף איכות הסביבה, עירית אנגלקו, אשר הסבירה אודות התערוכה המוצגת המוקדשת ברובה למפגעי האדם באוצרות הטבע.

מנהלת אגף נוער וצעירים, מאריתו קבדה, הציגה את מועדון הנוער "הקומה הראשונה" והסבירה אודות פעילות המועדון בהיבט הבריאותי, לרבות פעילות ספורטיבית מקדמת בריאות ופתיחת חדר כושר חדש לבני הנוער.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות