fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת חום – גבר נמצא מחוסר הכרה במושב האחורי של מכונית בנתניה. מצבו אנוש

בוצעו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניאדו תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש.
תוצאה של מכת חום. גבר נמצא ביום רביעי מחוסר הכרה ברכב, ברחוב קרמניאן בכיכר העצמאות בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח לניאדו. הגבר בן 78 היה עם סימני מכת חום.
פראמדיקית מד"א שובל גולן וחובש בכיר שלומי מרצ'ביאק סיפרו: "הגענו למקום והובילו אותנו אל רכב שבמושב האחורי ישב גבר מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה חם מאוד למגע והיה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות ובו זמנית לטפל במכת החום ממנה סבל. ובאמצעות קרח הורדנו את חום גופו. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. ובמהלך הפינוי ליבו שב לפעום."
צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על גבר שאותר ע"י עוברי אורח. הגבר היה ללא הכרה ברכב חונה ברחוב משה קרמיניאן בנתניה.
יחיאל גוטליב חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר שאותר יושב מאחור ברכב שחנה בחניון כשהוא במצב אנוש עם סימני מכת חום. ביצענו בו החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניאדו תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות