fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החקלאים הפגינו הבוקר בצומת חפר נגד הרפורמה של ליברמן. צפו בוידאו

חבר הכנסת רם שפע בהפגנה בעמק חפר: "הרפורמה המתוכננת תפגע אנושות בענף החקלאות ובאלפי המשפחות שמתפרנסות ממנו"
הפגנת החקלאים בצומת חפר | צילום: מועצת עמק חפר
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

חקלאיות וחקלאי עמק חפר וכל אזור השרון הפגינו הבוקר בצומת חפר למען החקלאות הישראלית. ובעיקר נגד הרפורמה שמתוכננת על ידי משרד האוצר והחקלאות במסגרת חוק ההסדרים.

בהפגנה השתתפו  גם ראשת מועצת עמק חפר ד"ר גלית שאול, סגנה חיזקי סיבק וחברי מליאת המועצה. הגיעו לעודד ח"כ רם שפע, ראש מועצת בנימינה -גבעת עדה איתי ויסברג. כמו כן חברי תנועות ההתיישבות וארגוני החקלאים.

מאות חקלאים חסמו צמתים ברחבי הארץ במחאה על כוונת משרד האוצר להנהיג רפורמה בייבוא התוצרת החקלאית. רפורמה שתפגע בחקלאים מבלי להיטיב עם הציבור. יו"ר סיעת מפלגת העבודה, חבר הכנסת רם שפע, אמר בצומת חפר:  "הרפורמה המתוכננת תפגע אנושות בענף החקלאות ובאלפי המשפחות שמתפרנסות ממנו". הוא הוסיף: היא לא תוריד את העלות לצרכן. החקלאים הם לא הבעיה שיוצרת את יוקר המחייה הם חלק מהפתרון. אני וחבריי לסיעת העבודה נמשיך להיאבק למען המרחב הכפרי. אני מקווה שבימים הקרובים נבשר על הסכמות כדי שלא ניאלץ להגיע לימים מאתגרים לקואליציה". כך שפע.

שאול וסיבק בהפגנה | צילום: מועצת עמק חפר
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות