fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיור מוגן "לב גנים": פרחים, אהבה ותשומת לב – כך מנהלים באומץ את משבר הקורונה

עד היום לא נתגלה חולה קורונה  בלב גנים.  בדיור המוגן הנתנייתי מקפידים עוד יותר מהמצופה על המהלכים הנדרשים תוך כדי מאמצים עילאיים לשמור על שגרה נעימה.
דיור מוגן לב גנים
לב גנים - פרחים ואהבה

אנשי הגיל השלישי שהם האוכלוסיה בסיכון, זקוקים היום לא רק לבידוד מוקפד מרצון אלא להרבה עידוד ואהבה.  עובדה זו לא נעלמה מעיניו של איתן פרנק הבעלים של חממת הפרחים בגבעת חן ליד רעננה. פרנק תרם זרי פרחים בכמות גדולה מאד שקישטה את כל בניין דיור מוגן "לב גנים" בנתניה. המחווה נעשתה בזכות  נכדתו של דייר הבית אורי ברנע.

עד היום לא נתגלה חולה קורונה  בלב גנים.  בדיור המוגן הנתנייתי מקפידים עוד יותר מהמצופה על המהלכים הנדרשים תוך כדי מאמצים עילאיים לשמור על שגרה נעימה.

כך למשל הורה מנכ"ל לב גנים יוסי קפלן להפוך את הקפיטריה לקפיטריה ניידת שכן הדיירים אמנם לא יכולים לרדת למטה לחדר האוכל הססגוני לקשקש ולהחליף מילים – אך במקום זאת הם מקבלים את המזון וקרואסון וקפה – ישר לחדר.  כך נמנעת האינטראקציה אך שומרים על שגרה חיובית

קפלן,  הינו גרונטולוג מומחה וחבר האגודה הישראלית לגרונטולוגיה ועוד בתחילת המשבר יזם  מהלכי הכנה מראש תוך התייעצות עם האגודה הן בפן הרגשי הן בפן הטכני. כך למשל מספקת כיום לב גנים גישה טלפונית לדיירים אל מול אנשי מקצוע מתחום הטיפול כמו פסיכולוגים פסיכותרפיסטים ועוד.

בנוסף דואגים בלב גנים לשמור על שגרת פעילות ואימונים ככל הניתן במסגרת המגבלות ומספקים חוגי פעילות גופנית בקבוצות קטנות של שלושה אנשים במרחק של שני מטרים ומעלה. בלב גנים נרכשו מוצרי הגיינה – באלפי שקלים, יותר ממה שצריך. רק בשביל להיות מוכנים לעת חירום.

יוסי קפלן : "אני הולך לישון בחצות בלילה וקם בשעה חמש בבוקר.  אני והצוות הנפלא שלי עושים ימים כלילות כדי לשמור על השגרה החיובית ועל בריאות הדיירים, אנו עושים זאת תוך תיאום מלא מול עיריית נתניה ונהנים ממדיניות דלת פתוחה בעירייה וכל הכבוד להם על כך. גם דירקטוריון לב גנים נתן הוראה לנקוט בכל הצעדים  – ומעבר לנדרש . הגענו מגובשים למשבר הזה ונצא מגובשים ומחוזקים עוד יותר. התרגשנו מאוד לקבל את הפרחים ונשמח לקבל מהציבור המקומי עוד מחוות שמחממות את הלב"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות