fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלית חדד – עמבר מתמודדת לראשות נעמ"ת מרחב נתניה

"אני קוראת לחברות ההסתדרות לצאת לבחור כדי שנוכל להחזיר את ההסתדרות לעובדות, לעובדים ולגמלאים. הסתדרות שתיאבק עבור שכר טוב יותר ותנאים ראויים לכולם".
גלית עמבר | לראשות נעמת נתניה

גלית חדאד עמבר מנתניה תתמודד בבחירות לראשות מרחב נתניה בנעמת, מטעם סיעת ״כולנו סלע״ בראשות עופר עיני ומיכל בירן. הבחירות יתקיימו בתאריך 24.5.22

חדאד עמבר, בת 30 נשואה ואמא לשני ילדים עבדה בהסתדרות כעובדת אגף הרווחה ועסקה ברווחת העובדות והעובדים ברחבי הארץ.

כעת החליטה להתמודד כדי לשנות את פניה של נעמת במרחב, להשקיע בקידום העבודה המאורגנת ובזכויות העובדות, העובדים והגמלאים.

גלית עמבר: "הגיע הזמן לעשות שינוי, הגיע הזמן לגרום לדברים לזוז , לדאוג לעובדים ולדאוג שלא ירמסו אותם. אני מתחייבת לדאוג לכל אחת ואחת מהנשים במרחב נתניה, להיות תמיד אוזן קשבת עבורן,  לייעץ ולהילחם על הזכויות שלהן"

בשנתיים האחרונות היתה פגיעה בעובדים. המחירים עלו,  השכר נשחק, הסייעות והעובדים בכלל הוזנחו.

גלית עמבר: "ההסתדרות נעלמה ורק עכשיו מתחילים להיזכר בנו. אני לא רואה צעד משמעותי עבור העובדים. אי אפשר להמשיך כך, לא ייתכן שעובד ירגיש שאין מי שיגן עליו ויצעק את צעקתו למול המעסיק. ההסתדרות הפכה להיות שלוחה של  שר האוצר וההסכמים נחתמים על גבם של העובדים".

גלית עמבר. מה הביא אותך להתמודד?

"הדבר שהכי מפתיע אותי מבין כל הדברים שנחתמו לאחרונה, זה העלאת גיל הפרישה לנשים, איפה הייתה ההסתדרות שהתקבלה ההחלטה הזו? איפה הייתה יו"ר נעמת? איך הדבר הזה קרה לנו מתחת לאף ואף אחד לא קם ואמר – 'עד כאן'? וזו בדיוק הסיבה שלשמה אני מתמודדת- אני מבטיחה להילחם עבור הנשים במרחב שלי ועבור כל אישה ואישה בפרט. ההסתדרות אמורה להיות זו שתגן על העובדים ותייצג אותם מול כל גורם, אם זה המעסיק או אם זו הממשלה, וכשזה לא קורה –  הגיע הזמן לעשות שינוי. כדי להיאבק על העלאת שכר, העסקה בשעות סבירות ושיפור מעמד הנשים והגמלאים – צריך להחזיר את הכוח להסתדרות – והעוצמה לעובדים, ולהחליף את ההנהגה הארצית והמקומית."

איך הגעת לעופר עיני?

"כשפגשתי את עופר עיני, עוד לפני שהחלטתי להתמודד פגשתי אדם ערכי ומקצועי שמכיר כל הסכם על בוריו, הכרתי אדם שרוצה לחזור להסתדרות על מנת להחזיר אותה להיות הבית של העובדים ולא עוד ארגון שדואג רק לעצמו"

מילה אחרונה

"אני קוראת לחברות ההסתדרות לצאת לבחור כדי שנוכל להחזיר את ההסתדרות לעובדות, לעובדים ולגמלאים. הסתדרות שתיאבק עבור שכר טוב יותר ותנאים ראויים לכולם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות