fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד מהראש: המחווה של ראש עיריית מעלות-תרשיחא למצטייני העיר

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, אירח את מצטייני העיר בענפים השונים והעניק להם תעודות הוקרה מיוחדות על הישגיהם
ראש העיר ארקדי פומרנץ עם המצטיינים בשנה האחרונה | צילום: אילן אוחנה

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, ארגן אירוע הוקרה עבור ספורטאים וצעירים תושבי העיר, שהצטיינו השנה בהישגים בתחומים שונים.

כך למשל, הגיעו סייפי מועדון מכבי מעלות, שזכו בשנה האחרונה בשלל תארים. המועדון, בראשות המאמן יעקב פרדמן, נחשב לאחד ממועדוני הסיף המובילים והמצליחים בישראל.

במהלך האירוע, שיבח ראש העירייה את הצוות המקצועי: המאמנים יעקב פרדמן, מיכאל פיטיגורסקי ואנה קניאז'יצקה, ואת הסייפות: אמילי שטפנוב שזכתה באליפות ישראל עד גיל 11, אלכסנדרה קרביץ – אלופת ישראל עד גיל 13 וחברת הקבוצה הבוגרת שזכתה באליפות ישראל לשנת 2021, מיכל כהן – אלופת ישראל עד גיל 15, אנה לונדון, אדל בוגדנוב וניקול פייגין, שיחד עם קרביץ זכו באליפות ישראל לקבוצות בוגרות, קמילה דירקטור, שזכתה במקום השני באליפות אירופה לקדטים, והסייפים: יונתן כהן, סער חנינה, דוב בר וילנסקי ורועי לייקינד, שזכו במקום השני באליפות ישראל לקבוצות בוגרים, וברוך עומר – אלוף ישראל בקדטים.

בענף הכדורסל הייתה זו קבוצת הנערים של הפועל מעלות בהדרכת המאמן ערן קורדלה והמנהל המקצועי באסם ח'ורי, שזכתה באליפות מחוז צפון והרשימה גם במשחקי הפלייאוף בדרך לעלייה לליגה הארצית. מנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר, ציין כי מדובר בקבוצה שהורכבה משחקנים ממעלות, תרשיחא, חורפיש, פסוטה, נווה זיו ועוד, שהיוותה דוגמא ומופת לדו קיום. סגל השחקנים כלל את איתן חרסונסקי, דניאל קיזין, הראל ביטון, מוניר חאג', נביל ח'ורי, פראס חדאד, ריאן שנאן, רוי חדאד, שלו אדרי, שרבל דכואר, רועי לזרוב, מתן לבני וג'ורג' בשארה.

את ענף האגרוף ייצג אלכסנדר מרטיננקו, שזכה באליפות ישראל לגילאי 13-14. מרטיננקו, שממשיך את השושלת המשפחתית ומתאמן תחת הדרכתם של סבו יבגני שצ'לגצ'וב ואחיו יבגני מרטיננקו, אמור לייצג את ישראל באליפות אירופה הקרובה.

לצד אנשי הספורט, היה גם הנער נהוראי עמר, שזכה לאות הוקרה מיוחד על תרומתו לקהילה כמתנדב במד"א ועל זכייתו במקום הראשון בחידון הארצי של מד"א, לרגל 90 שנים לארגון.

מי שעוד זכה לכבוד ולהוקרה, הוא דוד אלקובי, רכז האחזקה של המתקנים העירונים, על עבודתו הנאמנה והמקצועית, על שעות רבות של תרומה לקהילה והתנדבות למען הספורט העירוני. בדבריו השבח, נאמר כי אלקובי היה זמין תמיד לכל משימה שהוטלה עליו והוא מהווה בסיס איתן לתפקוד העמותה העירונית.

באירוע השתתפו גם המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הספורט יורי קוצ'ר, שבירך את המצטיינים, מנכ"לית רשת המתנ"סים במעלות-תרשיחא מרינה רוזנר, מנהל מחלקת הנוער אמיר אבקסיס, מנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר וכמובן ההורים הגאים והנרגשים.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות