fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורן סמואל בת העיר כרמיאל, תדליק משואה ביום העצמאות הקרוב

סמואל, כדורסלנית שהקריירה שלה נקטעה באיבה כתוצאה מהתפרצות מום מולד שהוביל לשיתוק בפלג גופה התחתון, לא נכנעה והקימה נבחרת נשים בכדורסל כיסאות גלגלים
מורן סמואל צילום DETLEV SEYB
מורן סמואל צילום DETLEV SEYB

כרמיאל והספורט הישראלי יזכו לכבוד ביום העצמאות הקרב,  כאשר המדליסטית הפראלימפית, מורן סמואל בת העיר כרמיאל, תדליק משואה משותפת עם מנשה זלקה בטקס המסורתי שייערך בהר הרצל.

מורן סמואל צילום DETLEV SEYB
מורן סמואל צילום DETLEV SEYB

טקס הדלקת המשואות ייערך השנה  בסימן “רק בגלל הרוח – מצדיעים לרוח הישראלית”. סמואל נמצאה ראויה, בין היתר מאחר שהיא מובילה מיזמים חברתיים בנוסף להישגיה המרשימים בקריירה הספורטיבית. סמואל הקימה משפחה, חזרה להתחרות לאחר מכן והצלחתה מהווה השראה לרבים. בשנת 2017 הוכתרה סמואל כסגנית אלופת אירופה בחתירה. מנשה זלקה שידליק את המשואה לצדה, יקבל את הכבוד על שירות צבאי קרבי ביחידת עורב צנחנים ובשל העובדה כי היה יכול לקבל פטור אך נמצא בשירות מילואים פעיל.

סמואל הנרגשת לבלינקר: "זו התרגשות מצמררת וזו הגשמת חלום. זוכרת שכילדה בכרמיאל הקטנה צפיתי ותהיתי (ואולי גם קיוויתי) האם אי פעם אמצא את עצמי במעמד הזה. בהתמודדות הפרטית שלי למדתי שאנחנו צריכות ויכולות לבחור לחיות את החיים מתוך מה שיש ומתוך הכוחות והעוצמות שטמונות בנו. כשהייתי צריכה לקום מהמיטה אחרי ימים מאוד קשים ותחושה מאוד גדולה של אובדן, לא חלמתי חלומות גדולים, האמנתי רק בנצחונות קטנים. והנה מגיע רגע כזה, ואני מסתכלת אחורה ויודעת שההתמדה בדרך שווה הכל. ולסיום רוצה להזכיר שכל אחד וכל אחת מאיתנו מיוחדים בדרכם והדלתות צריכות להיות פתוחות ונגישות לכולנו. בחברה, בספורט, בתעסוקה, בלימודים ובכלל".

ראש עיריית כרמיאל  משה קונינסקי שהיה בין הממליצים על סמואל אמר היום (שני), לבלינקר: "שמחתי להתבשר שמורן סמואל היא אחת ממדליקי המשואות ביום העצמאות, מורן, ילידת כרמיאל צמחה בעיר הייתה לאחת משחקניות קבוצת הכדורסל המפוארת נירוסופט כרמיאל, שאני עצמי נמנה  על מייסדיה והיו"ר.  הייתי אחד הממליצים עליה לוועדה ואני שמח מאוד  וגאה שהמלצתי התקבלה. מורן מייצגת את הנחישות וההחלטיות, את המלחמה בבלתי אפשרי,  היא התגברה על כל המשוכות הפיזיות, ונושאת את דגל ישראל בגאווה, ואת היותה כרמיאלית, והיא גאווה למדינה ולעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות