fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדה בת 4 במצב קריטי לאחר שטבעה בבריכה פרטית בווילת אירוח במושב מנות

כוחות איחוד הצלה ומד"א ביצעו פעולות החייאה על ילדה בת 4  לאחר שטבעה בבריכה פרטית בווילת אירוח במושב מנות. לאחר מאמצי ההחייאה וחזרת הדופק, היא פונתה במצב קריטי למרכז הרפואי לגליל בנהריה, להמשך טיפול כאשר היא מונשמת ומורדמת.
ילדה בת 4 טבעה בבריכה פרטית במושב מנות | צילום: דוברות מד"א

כוחות מד"א במרחב אשר קיבלו דיווח הצהריים (ראשון) על טביעה של ילדה בת 4 בבריכה פרטית באחת הווילות ביישוב מנות במועצה אזורית מעלה יוסף.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק, הם פינו אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קריטי כשהיא מונשמת.

פראמדיק מד"א, הדי אלט וחובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפרו: "הילדה שכבה בסמוך לשפת הבריכה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ולאחר דקות מאומצות של פעולות החייאה מתקדמות ליבה שב לפעום ומצבה התייצב מעט. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה קריטי והיא מונשמת."

נאור כהן חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הילדה שכבה על שפת הבריכה, היא הייתה ללא דופק ונשימה. מיד חיברנו דפיברילטור והתחלנו בביצוע החייאה מתקדמת"

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר עדכון לגבי מצב הפעוטה שטבעה, היום 26.7 עדכון: "מוסיף להיות אנוש מצבה של הפעוטה בת ה-4 ממרכז הארץ, שהובאה אתמול למרכז הרפואי לגליל לאחר שטבעה במהלך שהות משפחתה בצימר ביישוב מנות. מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר יואב הופמן, מסר כי הרופאים ממשיכים להילחם על חייה של הפעוטה, שהינה מונשמת.

כמו כן היה לד"ר הופמן מסר חשוב להעביר: "אני פונה לכל ההורים באשר הם: בזמן האחרון אנו רואים יותר ויותר מקרים של ילדים עם תאונות בית, מקרי טביעה ותאונות דרכים, כמו גם תאונות כתוצאה ממשחקים בחפצים מסוכנים. אנא הקפידו לשמור על ילדיכם במהלך חופשת הקיץ".

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות