fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין לכם זמן להגיע למוסך? עמית מ"ארצי מוטורס" יגיע עד אליכם

מוסך מורשה "ארצי מוטורס" בנתניה בשירות יוצא דופן במיוחד בתקופה זו, עמית בעל המוסך יגיע עד אליכם ואתם תשלמו לטיפול תקופתי רק כ- 490 ש"ח. לכל הפרטים
ארצי מוטורוס - מימין עמית ומשמאל אביאור אחיו | צילום: רועי אהרון
ארצי מוטורוס - מימין עמית ומשמאל אביאור אחיו | צילום: רועי אהרון

טיפול תקופתי לרכב?

רק אצל המומחים ב"ארצי מוטורס"

למי שלא מכיר, עמית ארצי, בעל המוסך "ארצי מוטורס" באזור התעשייה הישן בנתניה. הוא גדל במוסך של אבא שלו ברעננה, למד את רזי המקצוע ואת תודעת השירות וממשיך את דרכו.

והכי חשוב, יודע להמציא את עצמו כל פעם מחדש. אם אתם צריכים לעשות למכונית שלכם טיפול תקופתי –  צלצלו אל עמית, הוא יגיע אליכם הביתה ויאסוף את הרכב לטיפול 10,000 ויחזיר לכם אותו בדיוק לאחר כמה שעות.

הטיפול והשירות המקצועי של עמית ושל שמונה אנשי הצוות שלו הוא מהטובים בתחום. בין הצוותים נמצא אחיו אביאור, שהוא מומחה בכל סוגי הרכב ומבטיח הצלחה בטסט ונסיעה של אלפי קילומטרים בבטחה.

ועכשיו מבצע מיוחד בעקבות התקופה המורכבת שאנחנו נמצאים בה, כל סוגי הרכב: מאזדה, יונדאי, קיאה, סוברו, ניסן, הונדה, סוזוקי, מיצובישי, טויוטה ושברולט יקבלו טיפול 10,000 במחיר של 490 שקלים בלבד.

עמית גם מציע בדיקה והכנה לטסט+ העברת טסט רק ב- 199 ש"ח

 

ארצי מוטורוס | צילום: רועי אהרון
ארצי מוטורוס | צילום: רועי אהרון

 

עמית מחכה לכם: 050-3079551

כתובת המוסך: הקדר 42 אזור התעשייה הישן, נתניה.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות