fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בונים לכם את בית החלומות

חברת י.א אלון, מקבוצת אברהם יצחק בע"מ, בונה לכם את פרויקט "אלון בוטיק" בשכונת אריאל שרון בנהריה, במיקום הכי שקט בעיר, במתחם פרטי ובקרבת אזורי מסחר ופנאי, גני ילדים ובתי ספר. מזמינים אתכם להתרשם מהמפרט החדשני בפרויקט המוביל בצפון.
פרויקט "אלון בוטיק" בשכונת אריאל שרון בנהריה | צילום: יח"צ
פרויקט "אלון בוטיק" בשכונת אריאל שרון בנהריה | צילום: יח"צ

כאשר אתם מדמיינים כיצד ייראה בית החלומות שלכם, מה אתם רואים? סביבת מגורים חדשה? מפרט פנימי מדויק ואיכותי? אם התשובה לכל אלה היא "כן", "ברור", פרויקט "אלון בוטיק" הוא בדיוק בשבילכם.

פרויקט "אלון בוטיק" בנהריה | צילום: יח"צ
פרויקט "אלון בוטיק" בנהריה | צילום: יח"צ

בימים אלה החלה חברת י. א. אלון, מקבוצת אברהם יצחק בע"מ, בשיווקו של פרויקט "אלון בוטיק" – פרויקט המגורים האטרקטיבי ביותר בעיר נהריה.

מדובר בפרויקט איכותי וייחודי, במתחם פרטי, המוקם בשכונת אריאל שרון החדשה בסמוך לקניון, שמציע מגוון דירות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות גדולות, פנטהאוזים ייחודיים ודירות גן מרווחות.

לדברי חברת "נכסי חוף הכרמל" המשווקת את הפרויקט בבלעדיות: "מדובר בארבעה בניינים, בכל בניין 4 קומות בלבד, 16 דיירים בבניין, באזור הרגוע והשקט של נהריה. חברת י. א. אלון משקיעה תשומת לב בפרטים הקטנים תוך הבטחת איכות חיים מושלמת. ההשקעה במפרט הפנימי של כל דירה הוא אדיר והבנייה אינה סטנדרטית. דוגמה לכך הן המרפסות הגדולות שמקבל כל דייר, שהן בגודל של 23 מטרים עם נוף פסטורלי בניגוד לגדלים הסטנדרטיים המקובלים בשוק.

מתחם הסלון | צילום: יח"צ
מתחם הסלון | צילום: יח"צ

מה שטוב הוא שלא ייגבו הוצאות אחזקה גבוהות כמו אלה הנגבות בבניינים גבוהים. כך שהדיירים יזכו למירב הנוחות בלי שיצטרכו לשלם יותר".

"על המיקום אין מה להוסיף. הפרויקט נמצא על כביש 89 בו ייפתחו בעתיד צירי תנועה נוספים למניעת פקקים. בשכונה החדשה מתעתדים להיבנות בתי ספר, פארקים ואזורי מסחר ופנאי, כך שהדיירים יכולים ליהנות מחד מהשקט ומאידך מקרבה לכל מה שחשוב. הפרויקט נבנה כמתחם פרטי וסגור. לכל דירה מחסן וחנייה ומכיוון שיצאנו לשיווק לא מזמן, הרוכשים יכולים לקבל מחירים אטרקטיביים".

פרויקט "אלון בוטיק" מיועד לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות חדשות בנהריה, אשר יקבלו יחס אישי וליווי מקצועי מרגע הרכישה ועד לקבלת המפתח. "העיר נהריה הופכת בשנים האחרונות למוקד נדל"ני. יש פה הכל. חוף מקסים, חיי לילה, קניונים, רכבת ובל נשכח את הטבת המס בת 12 אחוזי הנחה, אשר מושכת זוגות צעירים רבים להתחיל פה את החיים המשותפים. אין ספק כי כל אלה ועוד הופכים את הפרויקט שלנו לדבר החם הבא בנהריה".

פרויקט "אלון בוטיק" בנהריה | צילום: יח"צ

ליוו בנקאי מלא של בנק לאומי

לפרטים נוספים ויצירת קשר:

קובי: 050-7606972

יהודה: 052-7222417

למעבר ישיר אודות הפרויקט – לחץ כאן!

למעבר לאתר של י.א אלון – לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות