בעיריית נתניה אישרו השבוע על כוונתם לפרסם בקרוב מכרז לבחירת שם (naming) לאצטדיון החדש שיישא את שמה של חברה מסחרית בדומה להיכל שלמה של הפועל תל אביב בכדורסל, היכל מנורה מבטחים, לשעבר נוקיה, ועוד. הציפייה היא שלאור איכותו של המתקן, מיקומו, רמת התחזוקה הגבוהה שלו והפעילות שהעירייה מקיימת ומתכננת במקום, קיים פוטנציאל מסחרי גבוה לתהליך ה-naming.
אז תשכחו מהקופסא או משמם של ותיקי מכבי נתניה שהקימו את המועדון לפני 80 שנה. בעירית נתניה אומרים כי מתן שם מסחרי לאיצטדיון יעשיר את קופתה של העיריה ביותר ממיליון שקלים בשנה, מאחר והוא ממוקם בציר תנועה ארצי ראשי המקשר בין חיפה לתל אביב.