fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה צהלה וביטחון

במסגרת ההיערכות והכוננות בעירייה, בעמותת "פנאי העיר ובמשטרה לאירועי פורים, צפויים שינויי תנועה והנחיות ביטחון שנועדו לעבור את החג בשלום
פורים בחדרה. ארכיון
פורים בחדרה. ארכיון

לקראת פסטיבל פורים שייערך ביום שישי במרכז העיר, נערכים בעיריית חדרה והעמותה העירונית "פנאי העיר" להסדרי תנועה וביטחון, שיסייעו באבטחתם של אלפי התושבים הצפויים להשתתף באירועי החג.

חג פורים הקרוב יתקיים בסימן "בארץ הסיפורים", ויתפרש על פני יומיים.

ביום חמישי ה-21 במרץ מתוכננים אירועים בשיתוף קניון עופר לב חדרה, שיתקיימו בתוך הקניון לאורך כל שעות היום. בין האירועים: אמן בלונים, בובות ענק שיצטלמו עם הילדים, מתחמי איפור ויצירה, מופעים, הפעלות ומופע מרכז "עוץ לי גוץ לי".

ביום שישי ה-22 במרץ יתקיימו האירועים במרכז העיר, לאורך רחוב הרברט סמואל, בין השעות 10:00 ל-14:00, ויכללו מופע הליכה על חבל, הולכי קביים, סדנאות יצירה, ג'ימבורי לילדים, מופעי רחוב, מתחמי איפור, קעקועים, קישוטי שיער, מגנטים, שדרת משחקים, דוכני מזון ושתייה, ועוד.

לקראת יום שישי מתוכננים הסדרי תנועה על מנת להיערך לאירוע כראוי. ביום חמישי בשעה 20:00 ייסגרו הצירים הבאים ולא יתאפשר מעבר כלי רכב: רחוב הרברט סמואל (מפינת הגיבורים ועד כיכר הלל יפה); ברחוב רוטשילד לא תתאפשר תנועה לכיוון דרום (גורדון); ברחוב רוטשילד לא תתאפשר כניסה לכיוון צפון (הנשיא); הכניסה לחניון קוטלר תיחסם; הכניסה לסמטת אורנשטיין תיחסם.

ציבור הדיירים ובעלי העסקים מתבקשים להיערך מבעוד מועד לשינויי התנועה, ולהחנות אל רכבם מחוץ למתחם. רכבים אשר יחנו בניגוד להנחיות ייגררו מהמקום. הסדרי התנועה ישובו למסלול התקין מיד לאחר האירוע, ביום שישי החל מהשעה 16:30 ואילך.

אגף אכיפה וביטחון של עיריית חדרה נערך לאירועי פורים בשיתוף עם המשטרה, ופועל בהתאם להנחיותיה.

בתחום אבטחה לא תאושר הכנסת כלי נשק וכל כלי אחר אשר עלול לפגוע באחרים; לא תאושר הכנסת כל סוגי האופניים, בדגש על סוללות לאופניים חשמליים; לא תאושר הכנסת בעלי חיים, למעט כלבי נחייה; לא תאושר הכנסת צעצועים מסוכנים מכל סוג שהוא, לרבות נפצים, ספרי קץ וכדומה; לא תאושר הכנסת בקבוקי זכוכית ופחיות שתייה; לא יאושר שימוש ברחפנים.

בעירייה, בעמותת "פנאי העיר" ובמשטרה, קוראים לציבור לשתף פעולה עם ההנחיות על מנת לעבור את פורים בשמחה, צהלה, וכמובן בשלום.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות