fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז לוגיסטי חדש בעלות 7 מליון שקל נחנך ביקסריה

רגע לפני ליל הסדר, גיא סברסקי יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ואלי שקרצי מנכ"ל והבעלים של אלמנדוס, חנכו בטקס חגיגי את המרכז הלוגיסטי החדש של החברה בפארק העסקים החכם של קיסריה.

המרלו"ג המתקדם שהוקם בפארק הדרומי על ידי החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים משתרע על פני 2,200 מ"ר וכולל אולם תצוגה, גלריה, משרדים, אזורי אחסנה, קליטה והפצה. בדבריו ציין כרסנטי, כי פארק העסקים של קיסריה ממשיך להוביל בשיעורי התפוסה ברמה הארצית ורשימת ההמתנה לפרויקטים שבבניה הולכת ומתארכת. עוד הוסיף כי: "חניכת המרלו"ג ערב פסח ללא ספק מסמנת את מהות חג האביב וההתחדשות, ובמעמד זה אני מאחל לאלמנדוס שנים ארוכות של פריחה ולבלוב".

אלי שקרצי דליה שקרצי גיא סברסקי שי נחשון מיכאל כרסנטי רן אלישע ושאולי אלסברג (צילום: סימנים)
אלי שקרצי דליה שקרצי גיא סברסקי שי נחשון מיכאל כרסנטי רן אלישע ושאולי אלסברג (צילום: סימנים)

כמובן, כשחונכים בית של חברה העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של חומרי גלם לתעשיית הקונדיטוריה אי אפשר שלא להתפנק ממטעמים מתוקים. מיד לאחר קביעת המזוזה ודברי הברכה, נהנו המוזמנים המכובדים ביניהם השף מיקי שמו, השף הראשי של "ונילייה" איתי רוגוזינסקי, שי נחשון, מנכ"ל שובל הנדסה, רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה ושאולי אלסברג מנהל אגף ההנדסה, נציגי רשת "אלדו", "ביגה" ואחרים רבים לטעום מהמוצרים האיכותיים של אלמנדוס.

פארק העסקים קיסריה הינו הפארק המטרופוליני הגדול ביותר הקיים כיום בישראל עם כ-3,500 דונם, כשכ-70% ממנו בנוי. הפארק זוכה לביקוש ער, כל השטחים הקיימים בו מושכרים והוא משמש כבית ליותר מ-200 חברות מובילות במשק הישראלי מתחומי ההיי-טק, הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי ומטכנולוגיות המים ואיכות הסביבה. בין החברות הפועלות בפארק: מזור רובוטיקה, אלמה לייזרס, איתמר מדיקל, ארינטה, נילסן, דלתא, אנדצ'ויס, HP, פריץ ועוד עם כ-12,000 עובדים.

מנהלת הפארק מעניקה לדיירי הפארק מכלול שירותים הוליסטי ומסוגלת לתת מענה אופרטיבי וראוי לכל אספקט – החל ממערכות הביטחון המתקדמות ביותר שנותנות התראות 24/7, דרך עמדות סולאריות הפזורות ברחבי הפארק להטענת הטלפונים הניידים, האפשרות להזמין שולחן במסעדה דרך האפליקציה הייעודית ועד מערך השאטלים החינמי המופעל לרווחת עובדי הפארק בסנכרון מלא עם לוח הזמנים של הרכבות העוצרות כ-100 פעמים בתחנת הרכבת שבפארק. מעת לעת יוזמת מנהלת הפארק מפגשים בין מנכ"לים, דואגת לנטוורקינג בין חברות שונות בפארק, מפעילה מערכות הדרכה לעובדים, מארגנת מפגשים עם קרנות הון סיכון – והכל במטרה לתת את השירות הטוב ביותר, כשהכל מנוהל תחת קורת גג אחת במודל One Stop Shop.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות