fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיקו שכולו הפסד

מ.ס. פרדס חנה הוליכה פעמיים, אבל לא הצליחה לנצח את באקה ונשארה עמוק במקום האחרון. בקבוצה מקווים להגיע לפלייאוף הירידה ודרכו לשרוד בליגה
המאמן אייל עמר

 

"התיקו הזה הוא כמו הפסד עבורנו", כך אמרו במועדון ספורט פרדס חנה לאחר ה-2:2 במשחק האחרון של הקבוצה מול בני באקה ביום שישי האחרון.

פרדס חנה מדורגת במקום האחרון, במרחק של ארבע נקודות מבאקה שמדורגת מקום אחד מעליה, ולכן התיקו איכזב מאוד את אנשי המועדון.

אכזבה נוספת באה גם בשל העובדה שפרדס חנה הובילה פעמיים, אבל אפשרה לבאקה לחזור למשחק. "זה היה משחק מאוד חשוב והיינו יותר טובים, אבל לצערי לא השכלנו לנצח. אין ספק שמצבנו קשה וצריכים להתעשת במהרה בכדי קודם כל לעלות מהמקום האחרון ולנסות ולשרוד בליגה", אמר יו"ר הקבוצה מאיר מרדכי.

בהתאם לחוקי הליגה רק קבוצה שמסיימת במקום האחרון בטבלה יורדת אוטומטית לליגה ג', ואילו קבוצות מהמקום ה-12 ועד המקום ה-15 יילחמו בפלייאוף פנימי והמפסידה תרד גם כן לליגה האחרונה.

שער שלא עזר. עמר (צילום: שלומי גבאי -ארכיון)
שער שלא עזר. עמר (צילום: שלומי גבאי -ארכיון)

בעונה שעברה סיימה פרדס חנה במקום ה-13 וניצלה במשחקי הפלייאוף ובנוסף זוכרים במועדון כי גם הקבוצה שסיימה אז במקום ה-15, מועדון ספורט דבוריה, נשארה בליגה.

המשחק מול באקה התחיל מצוין עבור פרדס חנה, שעלתה ליתרון כבר בדקה ה~20 משערו של סיסהי סהלו. ארבע דקות לסיום המחצית נפצע סהלו והוחלף על ידי שרון סעדה. המארחים פתחו טוב יותר את המחצית השנייה וקבעו שיוויון בדקה ה-49. שבע דקות מאוחר יותר החליט המאמן אורי צ'אושו להעלות את הקשר אייל עמר במקומו של אסף אטיאס וזה החזיר לו עם שער מרהיב בדקה ה-74. כאשר היה נראה כי פרדס חנה בדרך לניצחון, באקה השוותה 6 דקות לסיום.

הסיפור הפיקנטי סביב המשחק היה המפגש בין שחקן באקה מיכאל בן חמו לבין שחקן פרדס חנה אייל עמר. השניים שיתפו עד לא מזמן פעולה במועדון ספורט גבעת אולגה, אז עמר שימש כמאמן ואף העלה לראשונה את בן חמו לקבוצת הבוגרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות