fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומו ניסטל מונה למאמן בית"ר פרדס חנה

"אני מאוד שמח שקיבלתי את ההצעה. הגיע הזמן שאהיה מאמן ראשי ואני מתחיל מלמטה" אמר ניסטל
מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום: ארכיון)

בית"ר פרדס חנה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה ובשבוע שעבר מינו את מומו ניסטל למאמן/שחקן בקבוצה. ניסטל, שיחק בשנים האחרונות בהפועל חדרה ובנוסף שימש כעוזרם של צחי טיאר, עמיר אלחדד ובעונה האחרונה כעוזרו של אייל עמר בקבוצה. במקביל אימן את קבוצת נערים א' בחלקת הנוער של חדרה.

בשבוע שעבר פנה יו"ר פרדס חנה ג'קי שושן לניסטל והציע לו את התפקיד. שושן והנהלת הקבוצה מקווים שהניסיון והידע של ניסטל יכול להוביל את הקבוצה לגבהים חדשים. פרדס חנה סיימה את העונה שעברה במקום החמישי בטבלה בפער גדול מהעולה הפועל יקנעם. העונה בצוותא עם ניסטל רוצים בפרדס חנה להילחם על העלייה גם מול היריבה העירונית מ.ס. פרדס חנה.

ניסטל מספר כי בכוונתו לבנות בפרדס חנה קבוצה שתהיה שילוב בין שחקנים ותיקים ומנוסים ששיחקו בעונה שעברה כמו השוער אייל כהן, המגן אילן צרפתי, הבלמים איציק טפירו ואיציק בן תורה והחלוץ אורן גולן. בנוסף רוצה ניסטל להביא לקבוצה מספר שחקני נוער מהפועל חדרה.

ניסטל: "אני מאוד שמח שקיבלתי את ההצעה. הגיע הזמן שאהיה מאמן ראשי ואני מתחיל מלמטה. באתי למקום טוב שבו השחקנים מגיעים עם מחויבות ולמרות שמדובר בתקציב נמוך, יש לנו נשמה גדולה. המטרה שלנו היא שילוב של שחקנים צעירים מהסביבה עם מספר שחקנים מנוסים שיתרמו מהוותק שלהם".

מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות