fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדבר מהשטח

אבי כאכון, שדרן רדיו, עם סיפור חיים לא פשוט, חובש כיפה ומאוד ליברלי, מתמודד בפעם השנייה למועצה. המטרה: "שפרדס חנה-כרכור לא תהפוך לראשון לציון אלא תמשיך להיות ירוקה כמו שהיא היום''
אבי כאכון (צילום: עידן מלול)
אבי כאכון (צילום: עידן מלול)

סיפור חייו של שדרן הרדיו ואיש העסקים מפרדס חנה אבי כאכון, בן 38, נשוי ואב לשלוש בנות, דומה לסרט. הוא גדל במשפחה קשת יום, גידל את שני ילדיה הקטנים של אחותו סיגל שנפטרה לפני 13 שנים מסרטן, סעד את אביו שחלה בסוכרת שנתיים אחרי מות אחותו ושתי רגליו נקטעו וחזר בתשובה אחרי שהרופאים אמרו שעל אשתו לעשות הפלה בגלל בעיות רפואיות. אולם הרב שאליו פנה אמר שעליהם להמתין עם ההפלה עוד חודש ואז ישמעו בשורות טובות וצדק.

בהמשך פתח כאכון גן אירועים ואחר כך עוד אחד ובין לבין שידר והוא עדיין משדר, כבר עשר שנים, את התוכנית "קסם השבת" ברדיו FM 90 המשודרת מדי שישי בצהריים לפני כניסת השבת ובמוצאי שבת.

אבל כאכון לא מסתפק רק בקריירה הרדיופונית והחליט להיכנס לפוליטיקה המקומית. בימים אלה הוא מתמודד למועצת פרדס חנה-כרכור בפעם השנייה. זאת לאחר שבפעם הראשונה העדיף לעבור לקואליציה. לצורך זה אף הקים רשימה עצמאית בשם "המושבה שלנו" שבמקומות השני והשלישי בה מוצבות נשים. "המטרה שלי היא שפרדס חנה-כרכור לא תהפוך לראשון לציון אלא תמשיך להיות ירוקה כמו שהיא היום", הוא אומר.

הסיפור המלא בעיתון "כל הפרדס"

אבי כאכאון (צילום: עידן מלול)
אבי כאכאון (צילום: עידן מלול)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות