fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להיט מברסלב

אמיל בניטה. לא משחק בשבת (צילום: עצמי)

מחלקת הנוער של מועדון ספורט פרדס חנה נחשבת בשנים האחרונות לאחת המחלקות המפותחות והאיכותיות ביותר באזור. פרט להתקדמות המקצועית פרדס חנה היא גם מחלקה חינוכית, ולא בכדי היא זוכה מדי שנה בתואר ההגינות.

אחד הסיפורים המיוחדים של השנה במועדון הוא השחקן אמיל בניטה. בניטה בן ה-8 הוא ילד דתי שנמנה על חסידי ברסלב. במהלך הקיץ האחרון שיחק בניטה בשכונות העיר ונצפה על ידי המנהל המקצועי של המחלקה משה יזדי, שהביא אותו למבחנים בתחילת העונה. כבר בדקות הראשונות של המבחנים הבינו בפרדס חנה כי מדובר באחד הכישרונות הגדולים ובפרדס חנה מיד אישרו לשחקן להצטרף למועדון.

אמיל בניטה. לא משחק בשבת (צילום: עצמי)
אמיל בניטה. לא משחק בשבת (צילום: עצמי)

בפרדס חנה כל כך התרשמו מהכישרון הצעיר שאף החליטו לפתוח את הקבוצה החדשה והצעירה לקבוצת 'צו פיוס' בכדי שבניטה יוכל להיות חלק מהקבוצה. כידוע, קבוצות 'צו פיוס' נועדו בעיקר לקהל הדתי ומשחקי הקבוצות אינם מתקיימים בשבת אלא בימי חול.

יו"ר פרדס חנה, מאיר מרדכי: "מדובר באחד השחקנים הכי מוכשרים שהגיעו אלינו בשנים האחרונות ולא פחות מזה מדובר בילד מדהים. לא רצינו לוותר עליו ואני שמח שהצלחנו להכניס אותו למסגרת ולקבוצת ליגה ואני בטוח שהשילוב הזה יצליח משני הצדדים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות