fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברק קודיש ישחק בפרדס חנה

מ.ס פרדס חנה/כרכור, סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון גדול 2:5 על מעוויאה לעיני 100 צופים
שוב כבשו בצרורות. שחקני פרדס חנה כרכור (צילום: שלומי גבאי)

מ.ס ליאור בוקר (פרדס חנה) אירחה את הפועל מעאוויה למשחק סיום הסיבוב הראשון, מי שהגיע לצפות במשחק מספסל הקבוצה היה לא אחר מאשר אלי אטיאס מחזיק תיק הספורט.
הקבוצה הציגה כדורגל בינוני אך כזה שהספיק לה לנצח 2:5 קליל. למרות הניצחון הקליל ערך המאמן אורי צ'אושו שיחת מוטיבציה עם השחקנים בה מסר כי יערוך שיחה לסיכום הסיבוב הראשון, והערכות לסיבוב השני, כמו כן הודיע צ'אושו לשחקנים שהשחקן ברק קודיש כוכבה של הפועל חדרה מליגה א' הצטרף לקבוצה ויחזק אותה לקראת הסיבוב השני. לזכות פרדס חנה כבשו סהלו
סיסאי בדקה ה-14, סעדה שרון בדקה ה-25, טפירו אושר בדקה ה-26, צ'יבטורו חיים בדקה ה-53, ומי שקינח בכדור עונשין מ-11 מטרים היה אודי כהן בדקה ה-66.

שוב כבשו בצרורות. שחקני פרדס חנה כרכור (צילום: שלומי גבאי)

יו"ר הקבוצה מאיר מרדכי סיכם: "סיימנו סיבוב ראשון טוב למרות שיכולנו להשיג יותר. אנו כרגע עם הפנים לסיבוב השני והמכריע כשפנינו לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים כשברור שאנו שואפים לתפוס את הראשון. מצפה לנו סיבוב שני מלא מתח סקרנות והכרעות עם המון משחקים ומשחקי פלייאוף ואני בטוח שנסיים בסופו של דבר באחד משני המקומות הראשונים ונשיג את מטרתנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות