fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגן עינב בפרדס חנה חוששים שחלקים מהתקרה יקרסו שוב

אחת הקורות הרופפות השבוע (צילום: פרטי)
אחת הקורות הרופפות השבוע (צילום: פרטי)

כשהורי הילדים בגן עינב בפרדס חנה חזרו עם ילדיהם לגן אחרי חופשת הפסח שלשום, הם גילו שקורות רופפות שנוצרו בקירוי חלק מהחצר עדיין לא תוקנו וממשיכות לסכן את ילדיהם. בשל המפגעים, שני חלקים מהחצר תחומים וסגורים בפני הילדים מאז ההתרעה על הבעיה לפני כחודש, ומגבילים את פעילותם.

אם לילד בגן החברה בוועד הגן, תיארה: "בסוף יולי 2016 נפלו קורות מהגג החיצוני של הגן. אחרי שנפתחה קריאה במוקד 106 ויידעו את המועצה על כך, הבעיה תוקנה נקודתית. קיבלנו דו"ח מהנדס ב-2016 שהכל תקין, אבל לפני חודש, בסוף מרץ, שוב התרופפו שתי קורות בגג החיצוני של הגן שבו הילדים משחקים, זזו וקרסו פנימה אחרי שמי גשמים חדרו דרכן. יומיים אחרי פתיחת הקריאה, קב"ט המועצה וסגן המהנדס באו לבדיקה, תחמו את שני החלקים בחצר שהילדים לא אמורים להסתובב בהם, אך למעשה ילד יכול להיכנס אליהם בקלות ברגע של חוסר תשומת לב, והבטיחו לתקן את הקורות, אך עד היום זה לא נעשה. בתחילה אמרו לנו שעד החג יתקנו את זה. יום לפני יציאתנו לחופשת פסח, בעקבו פנייתנו, אמרו שזה יתוקן במהלך החופשה. חזרנו מחופשת פסח וראינו שלא רק שזה לא תוקן, המצב החמיר עוד יותר: שתי הקורות שקעו עוד, וקורה פנימית נוספת זזה. פנינו לקב"ט ולסגן המהנדס וגם לראשת המועצה באופן אישי. לבסוף, היום הגיעו בעלי תפקידים למקום ובלחץ ההורים שנכחו במקום, הובטח לנו שיגיע קונסטרוקטור לבדיקה נוספת. בינתיים הילדים שלנו בסכנה, ומכיוון שהמסקנות לא נלקחו מנפילת הקורות ב-2016, מבחינתנו הפרשה לא הסתיימה עד שיתוקן הגג ונקבל דו"ח עדכני שמאשר שהגג כולו תקין. עכשיו נפתח ערוץ תקשורת בינינו לבין מנכ"ל המועצה, ואנחנו מקווים שהבעיה אכן תיפתר בהקדם".

ממועצת פרדס חנה כרכור נמסר: "המועצה רואה חשיבות רבה בשמירה על סביבת לימודים תקינה ובטוחה במוסדות החינוך ביישוב. לאור פניית הגננת וההורים והמשקל שאנו מקנים לנושא הגיעו למקום ההנהלה הבכירה במועצה הכוללת את מנכ"ל המועצה, מהנדס המועצה, מנהלת אגף חינוך, מנהל הבטיחות במוסדות חינוך ומנהל מדור גני ילדים. על פי חוות דעת מהנדס המועצה חצר הגן בטוחה לשימוש. עם זאת, לאור פניית ההורים החליטה המועצה להזמין קונסטרוקטור לבדיקה נוספת. יודגש כי גם בעת תחימת שטח קטן בחצר לגביו עלה החשש לבטיחותו, עדיין ניתן היה לקיים לימודים סדירים כולל מרחב מספק למשחק בחצר הגן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות