fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מה התוכניות לפנסיה?

חשב מועצת פרדס חנה כרכור, שלום סגל, סיים השבוע את תפקידו במועצה לאחר 13 שנים בתפקיד ופורש לגמלאות
צא בכוחות חדשים. שלום סגל (צילום:

חשב  מועצת פרדס חנה כרכור, שלום סגל פרש השבוע לגמלאות וסיים 13 שנות כהונה בתפקיד. בטקס הפרידה נכחו עשרות מעובדי המועצה בהם: מנהלי אגפים ומחלקות, חברי מועצה, אלי אטיאס ועמנואל מצליח, גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר וראש המועצה, חיים געש. עוד נכחה רעייתו של סגל אשר התרגשה למראה חדר הישיבות אשר היה מלא עד אפס מקום.

סגל, אחד המנהלים הוותיקים במועצה הוביל תחתיו חמישה עובדים והיה חלק משמעותי בתהליך ההבראה שעברה המועצה לאחר המשבר הכספי בשנים 2003 – 2004. סגל במסגרת תפקידו היה אחראי על כל המערך החשבונאי של המועצה כולל תשלום לספקים והוצאת דוחות תקופתיים ושנתיים.

גזבר ומזכיר המועצה רן גלר, אשר עבד עם סגל עוד מתחילת דרכו במועצה אמר במהלך הטקס: "שלום היה כחוט המקשר בין העבר להווה הוא ליווה את המועצה בתקופה של המשבר הכספי הקשה בשנים 2003 – 2004, העובדה כי הכיר את המועצה שנים רבות סייעה לנו רבות בבנייה מחודשת של המערכת. לסגל ידע רב במגוון תחומים ונעזרנו ביכולותיו אלו לאורך השנים. אני מאחל לו שייהנה מדרכו החדשה בחיים עם הפרישה.

מנהלת אגף לשירותי רווחה וקהילה תמי ברששת תיארה את המסירות הסבלנות והאכפתיות אשר אפיינו את סגל. ברששת סיפרה כי הוא סייע רבות לאגף הרווחה ולעולם לא השאירם ללא מענה מקצועי. "צא בכוחות חדשים לדרך חדשה ותחווה בה הנאה וסיפוק" היא איחלה לו בדבריה.

צא בכוחות חדשים. שלום סגל (צילום: מועצת פרדס חנה)

שלום סגל עצמו הודה למברכים וציין כי הפרידה קשה, סגל ביקש לציין כי נהנה לעבוד עם כל אחד ואחת מהנוכחים, אנשים נהדרים אשר הוא מקווה להיות בקשר עם רובם.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש דיבר בחום אל סגל הנרגש: שלום ואני מהוותיקים במועצה. שנינו הגענו מאותה תרבות ארגונית, יחד בנינו במתנ"ס את תוכנית ההבראה לשיקום המועצה. שלום ליווה, סייע ועזר והוכיח ידע מקצועי ונכונות וזמינות לספק מענה לצרכי המועצה, ואנו מודים לו מעומק הלב על תרומתו לפיתוח המושבה".

סגל הפורש קיבל מגן הוקרה בחריטה אישית ושלל מתנות אישיות מלוות כולן בחיבוק חם מעובדי המועצה אשר באו להיפרד מהחשב המוערך היוצא לגמלאות. מי שתחליף זמנית את החשב הפורש תהיה רואת החשבון אורלי ירדן, כלכלנית באגף הכספים של המועצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות