fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנטזיה על בריזה

מדור חדש של אסי ביטון, צלם ומפיק אופנה, שלוקח את הדוגמניות שלו ללוקיישנים מדליקים, ממש כאן בסביבה. והפעם: בנימינה
הטרנד השבטי
הטרנד השבטי (צילום: אסי ביטון)

כשיצאנו לצלם בבנימינה לא ידענו למה לצפות. הרי כל בית מספר סיפור ולכל כתובת יש היסטוריה. כשהגענו לאסמביה לא ידענו כמה רחוק הרחקנו. אסמביה היא חצר איכרים והייתה שייכת למרדכי אלון, מי שהיה ראש המועצה הראשון של בנימינה ואחיו של המגה-סלב, יגאל אלון.

החצר נשמרה באורח פלא והיום משמשת כגן אירועים אינטימי קטן ויוקרתי לסדנאות בישול ביין, מסיבות והשקות יוקרתיות וכו'. האווירה במקום מזמינה מאוד והמשפחה המנהלת חמה ואוהבת. כמו כן ניתן לשלב ביקור ביקבים, טעימות ולחוות מקרוב את האווירה.

את הלוקים הרכיבה הסטייליסטית מרינה זק, שבחרה בבגדי קיץ מגוונים וצבעוניים של חברת H&M ומציגה מערכות לבוש נוחות שמתאימות לפעילויות שונות ומגוונות. מורן לונדון, מומחית הפשן שלנו, אהבה את הלוקים ופרגנה לעבודת הסטייליסטית המשובחת ואף הוסיפה כמה מילים.

הטרנד השבטי

שילוב בין המראה היום יומי עם פרשנות אלגנטית לאירוע ערב בטרנד שבטי. הפייטים מזכירים תליון ענק, שאפשר למצוא בשבטים נידחים ואקזוטיים. הריכוך החכם של הלוק בעזרת חצאית פליסה מאוד אלגנטית בגוון תכלת, החגורה עם צורות שמזכירות שבטיות, אבל הצבעים והגזרה שומרים עליה במקום האלגנטי. המראה האלגנטי והמתוחכם מתאים במיוחד לאירועי ערב.

הטרנד השבטי
הטרנד השבטי: חצאית תכלת (249 שקלים), גופייה שחורה בהדפס מוזהב (179 שקלים), סנדלי פלטפורמה (179 שקלים) צילום: אסי ביטון

 ברוח הקריביים

שמלה בהדפסים קריביים, מראה מאוד קיצי ושמח בגלל השימוש בבלייזר הוורוד והצמיד הצהוב שמיושם עם התיק הכתום. במראה הנוכחי ניתן לשלב המון צבעים ועדיין לקבל מראה נכון ולא עמוס. חשוב מאוד לשמור על מסגרת צבעים. בשמלה ישנו הצבע הצהוב, הוורוד והחום הבהיר ואלו מתכתבים עם שאר מרכיבי הלוק, כאשר התיק שונה ומקפיץ את שאר הצבעים האחרים ואלמנט הקש בתיק לקוח גם הוא מעולם הקריביים. ללא ז'קט ניתן ללכת למסיבות בריכה ולשאר מסיבות קיציות. עם הז'קט יתאים לאירוע יותר פורמלי.

ברוח הקאריביים
ברוח הקריביים. שמלת סטרפלס צבעונית (59.90 שקלים), ז'קט ורוד (179 שקלים), תיק קש כתום (49.90 שקלים), נעלי פלטפורמה עקב ורוד (125 שקלים). צילום: אסי ביטון

צילום: אסי ביטון; עוזר צלם: דותן הלוי; סטיילינג: מרינה זק; איפור ושיער: בתיה שרעבי; דוגמנית: נטשה לגלית טל ייצוג אישי

 ההפקה המלאה תתפרסם בסופ"ש בחדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות