fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי ראה את ראצ'ט?

הכלב ראצ'ט נעלם ביום שלישי בלילה. כל הנסיונות למוצאו עלו בתוהו
הכלב ראצ'ט נעלם / צילום: פרטי
הכלב ראצ'ט נעלם / צילום: פרטי

בורח כשמתקרבים

ביום שלישי השבוע, בשעה 23.00, טייל ראצ'ט, זכר מסורס בן חמש, עם בעליו דנה נפתלוביץ'. בסביבת מחלף אולגה, ליד אתר בנייה סמוך, הוא שוחרר לרגע, כדי לעשות את צרכיו. ונעלם.

בעליו של ראצ'ט, דנה נפתלוביץ', הפיצה את תמונתו של ראצ'ט בין הפקחים של עיריית חדרה. בנוסף, וכיוון שהיא מכירה את קהילת אוהבי הכלבים בעיר, הופצה תמונתו גם ביניהם. אולם לשווא. וכעת, היא פונה אל חדשות חדרה. על מנת שמי מהקוראים שראה את הכלב, יסייע ויטלפן אליה.

דנה נפתלוביץ': "לאחרונה, עברתי משכונת נווה חיים בעיר חדרה, לבית חדש ברחוב שכונת וייצמן בעיר. ואין לי מושג לאן הכלב יגיע, אם יגיע. יש סיכוי שהוא חזר, או יחזור, לבית הישן שלי. ואני כבר לא שם".

 

"<yoastmark

לא לנסות לתפוס אותו

בנוסף, מספרת דנה נפתלוביץ' כי הכלב ראצ'ט, סובל מבעיה שעלולה למנוע את איתורו וחזרתו אליה. הוא פוחד מאנשים. "אימצתי אותו לפני כשנתיים", היא אומרת. "ולקח לי הרבה זמן, עד שהרגלתי אותו אלי. בהתחלה, הוא ממש פחד להתקרב. כך שאי אפשר פשוט לתפוס וללכוד אותו, כדי להחזיר אותו אלי".

ועוד היא אומרת: "בשום אופן, לא לנסות לתפוס אותו. כי אז הוא יברח וייעלם מהעין. כך שאין שום טעם לעשות כן. ואני יודשת שזאת בעיה".

אז מה בעצם ניתן לעשות?

"לקרוא בשמו, על מנת לזהות אותו. ולא לנסות לתפוס אותו בשום אופן. כי הוא יברח, ואחר כך יהיה קשה לאתר אותו. וכמובן: לטלפן אלי, ברגע שנתקלים בו".

 

סימני הזיהוי של הכלב ראצ'ט, כוללים קולר צבעוני ודסקית ירוקה שעליה כתוב שמו.

כל הנתקל בכלב, מוזמן לטלפל לאחר משני מספרי הטלפון הבאים. דנה:  052-5553875 או גילה: 052-6413822

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות