fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדעי הסקס

אמילי ורון פרי מבית יצחק ייצגו את ישראל בניסוי הסקס של חברת דורקס. הם נשלחו לוונציה, קיבלו משימות שונות וחזרו עם תובנה: "הוכחנו שיש רומנטיקה וסקס גם כשיש ילדים"
אמילי ורון פרי
"האשה היא מקור הכוח". אמילי ורון פרי בונציה (צילומים: דני בר)

אמילי ורון פרי נבחרו לייצג את ישראל בניסוי באקדמיה לסקס שנערכה על ידי חברת דורקס בוונציה. הם נבחרו מבין אלף זוגות שנרשמו לתחרות ומתוך 30 זוגות שעברו את האודישנים מול המצלמה. למעשה הם היו בין 24 הזוגות האחרונים מתוך 34 אלף איש מרחבי העולם שנרשמו לתחרות. לאודישנים שהתקיימו בישראל הגיעו דוגמניות, ספורטאי, סלבס, זוגות צעירים ויפים. "אהבו את האנרגיה שלנו, את החיבור בינינו, את כושר ההתבטאות, הביטחון ובעיקר את סגנון החיים שלנו", אומרת אמילי.

"אנחנו נשואים שמונה שנים ויש לנו שלושה ילדים. אני בת 28 ורון בן 42. שנינו עצמאים ואנחנו מנהלים חיים תוססים של צעירים. יוצאים לברים ומועדונים בתל אביב פעמיים בשבוע. הדליק את הבוחנים שאנחנו מביאים בשורה אחרת. זוג שמגדל שלושה ילדים קטנים וחי חיים מלאים של צעירים. כהורים לשלושה ילדים היינו הזוג המעניין בוונציה". פעמיים בשבוע לצאת לברים בתל אביב ולמועדונים כשיש שלושה בנים קטנים בבית.

זה אכן יוצא דופן. איך אתם עושים את זה?

אמילי: "אנחנו נותנים לזה חשיבות כמו שחשוב שלילדים שלנו יהיו חברים וזמן לשחק איתם או יילכו לחוגים גם לנו חשוב הזמן הפנוי עם חברים ועם עצמנו. אנחנו הצבנו לנו את הזמן הזה בסדר היום שלנו, כך שבכל יום שלישי וחמישי אנחנו יוצאים לבלות בתל אביב עם חברים שגם הם חיים כמונו. גם להם יש ילדים ולכן בחברתם אנחנו לא זוג נדיר. יש לזה מקום אצלנו בסדר העדיפות של החיים שלנו, יש תקציב לזה ואנחנו בטוחים שזה חשוב למשפחה כולה שיש חיבור איכותי בין בני הזוג. בין המכרים שלנו יש זוגות רבים שהנשים יוצאות לחוג כדורשת או אירובי והבעל יוצא לפאב עם חברים או לטניס. אנחנו יוצאים ביחד".

אמילי ורון פרי
"האשה היא מקור הכוח". אמילי ורון פרי בונציה (צילומים: דני בר)

מהי האקדמיה לסקס? מה רצו לבדוק באמצעותכם?
"השתתפנו בניסוי עולמי שבודק איך אפשר להחיות חיי זוגיות ולא רק סקס. המודל הוא לא רק מה שקורה באקט המיני עצמו אלא מה קורה בחיים האינטימיים של בני הזוג – החל מהמשחק המקדים, דרך החיבור הרגשי, הוורבלי והקוגניטיבי. צילמו אותנו לאורך כל היום, ובטח את סקרנית לדעת אם גם במיטה. אז לא. צילמו אותנו בהתנהגות שלנו בקבוצות, בפרטיות, בשיט על גונדולה, בארוחת ערב רומנטית, במסאז' זוגי ובספא".

יש רומנטיקה
רון ואמילי קיבלו סוויטה מלכותית במלון הילטון בוונציה והיוו מודל והשראה לכל שאר הזוגות: הוכיחו שיש רומנטיקה גם כשיש ילדים ויש גם סקס. "כן. וזה לא מובן מאליו כי אנשים שוכחים עצמם לדעת לנוכח קשיי ההישרדות של החיים. במחקר של דורקס נמצא ש-54 אחוזים מאוכלוסיית העולם לא מרוצים מחיי הסקס שלהם, ולכן בחברה הוחלט להשקיע במחקר כדי לשפר את הנתון הזה ולעשות את העולם טוב יותר. הנתון הזה הוא תוצאה של שיח שלא מדובר. אנשים צעירים לא מדברים על זה בגלוי ואנחנו במקרה זה לא דוגמה כי אנחנו מדברים על זה פתוח".

למה הם לא מדברים על סקס בפתיחות?

אמילי ורון פרי
אמילי ורון פרי (צילום: דני בר)

"זה קיבעון של דימוי אידיאלי שהאדם מתחזק לעצמו. אנשים לא באמת מגיעים להגשמה עצמית ולכן כשחושפים ופותחים אפשר להגיע לדברים חדשים. אנשים לא מבינים כמה הם 'תפוסים' בתחזוק הדימוי שבנו לעצמם ומפחדים שדימוי זה ישבר ומשקיעים אנרגיה באיך הם נראים כלפי העולם. עניין הדימוי האידיאלי זה תפיסה של תרבות, קהילה, משפחה, שפה וכל אלה בונים את הזהות".

החלפתם רשמים עם זוגות אחרים?
"כן. אנשים הגיעו מתרבויות שונות, תפיסות שונות ובסוף לכולם יש אותן בעיות כמו למצוא זמן לזוגיות לאינטימיות. למרבית הגברים קשה להביע רגשות במילים ולכן חדר המיטות הוא פלטפורמה נהדרת בשבילם להביע רגשות. את הדברים האלה אמרו הגברים מרוסיה ומפולניה וכולם הסכימו איתם. על זה נאמר מי שלא מדבר-מתנהג".

משחק מין עם שוקולד
דורקס הוא מותג אנגלי המוכר כיצרן ענק של קונדומים. יש להם מוצרים נוספים כמו ג'לים, חומרי סיכה, אביזרים שעושים את הסקס שמח וליין חדש של מוצרים. דורקס השקיעו חצי מיליון פאונד בניסוי והאקדמיה לסקס בונציה היא רק ההתחלה.

יש המשך לניסוי שלכם? תרמתם את גופכם למדעי הסקס?
"אנחנו ממשיכים בניסוי עד אמצע אוגוסט. במהלך התקופה הזו אנחנו מחוברים לניטור על ידי מדבקות הנמצאות מתחת לצוואר או מעל הבטן כדי לבדוק דופק בזמן קיום סקס. אחר כך מעבירים את הנתונים למחשב ורואים איך הגוף מגיב. הוטלו עלינו מספר משימות, כמו לבדוק דופק בזמן אמבטיה רומנטית, משחק מקדים מול המראה, משחק מין עם שוקולד. כמו כן מוטל עלינו לכתוב כמה זה מהנה בחוויה הזוגית שלנו".

מה זה מראה?
"זה מראה את הפער בין הממצאים הפיזיים הרפואיים, דפיקות הלב, לבין התפיסה הרגשית הקוגנטיבית שלנו".

איך אתם מתכוונים למנף את החוויה הזאת?
אמילי: "עברנו בימים אלה לבית במושב בית יצחק, שם תפעל הקליניקה שלי לאימון אישי ועסקי בגישה לחקר המוח. רון הוא סוכן נדל"ן של רימקס לעיר ימים ורמת פולג. לפני שנה סיימתי השתלמות בהנחיית קבוצות ואחד הדברים הבאים שאני מתכוונת לעשות בהשראת הניסוי, החוויה והלמידה בוונציה, הוא לפתוח קבוצות בהן נשים את האינטימיות והסקס שלנו ואת הנשיות האמהית על השולחן. כי שם מתחיל השינוי בתפיסה של האשה את עצמה אחרי הלידות וההנקות. בגישה הפמיניסטית שלי האשה היא מקור הכוח של הבית".

עברו להמשך הכתבה ב"חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות