fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרט חדש: סיפור גבורתם של שליחי חב"ד שנרצחו בבומביי

450 נשים הגיעו להקרנת סרטה החדש של טלי אברהמי, "בומביי", שהועלה בעיר
"חוויה מיוחדת". האולם בעת ההקרנה צילום: בועז ביטון
"חוויה מיוחדת". האולם בעת ההקרנה (צילום: בועז ביטון )

450 נשים מילאו את אולם רנה שני בשתי הקרנות בכורה בחדרה לסרטה החדש של טלי אברהמי, "בומביי". מדובר בדרמה המספרת את סיפור גבורתם של שליחי חב"ד בבומביי שבהודו, הרב גבריאל הולצברג ורעייתו רבקי, שנרצחו לפני כארבע שנים במתקפת הטרור בבית חב"ד בבומביי. בנם הקטן, מוישי, שהיה אז בן שנתיים, שרד.

למקום הגיעו נשים מכל רחבי האזור – חדרה, זכרון יעקב, אור עקיבא, נתניה, אליכין ופרדס חנה. מנהל המחלקה למורשת ישראל שהיה אחראית על הפעילות היה נרגש מההיענות הרבה וסיפר לנשים: "אין ספק כי בשנים האחרונות אנו שמים בראש מעינינו את נושא התרבות היהודית בעיר, כאשר כל מטרתנו היא לספק לציבור הדתי והחרדי בעיר תרבות לכל המשפחה. הרוח הגבית שאנו מקבלים מהציבור הרחב היא זאת שנותנת לנו את הכוחות להמשיך הלאה במלאכת הקודש".

בסיום דבריו הוקרן הסרט. עליזה, תושבת העיר שהגיעה עם בתה: "הסרט היה מרגש מאוד. הייתה חוויה מיוחדת לראות סרט כל כך נוגע ללב עם כל כך הרבה נשים באולם אחד. מגיע יישר כח גדול לכל העוסקים במלאכה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות