fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקיפרים ב"אלדד" נתניה

לראשונה בנתניה לימודי ימאות ברמת חמש יחידות בבית הספר התיכון "אלדד". האתגר רשיון משיט - סקיפר
האתגר להשיט יאכטה. צילום ברמן
האתגר להשיט יאכטה. צילום ברמן

לראשונה בנתניה לימודי ימאות ברמת חמש יחידות בבית הספר התיכון "אלדד". האתגר רשיון משיט – סקיפר

לימודי הימאות כוללים ניווט חופי, מכונאות ימית, הפלגות על גבי כלי שייט שונים, אשר בסופם יזכו התלמידים ברישיון משיט. בהמשך תכלול המגמה גם לימודי מדעי הים הכוללים חמש יחידות לימוד בביולוגיה ימית. לימודי הימאות יחלו בכיתה ז' וימשכו עד כיתה י"ב.

כמו כן תפתח בבית הספר מגמת תיאטרון ברמת חמש יחידות לימוד, כאשר הלימודים יחלו בכיתה ז' בחטיבת הביניים ובכיתה י' בחטיבה העליונה.

מגמת התיאטרון תתמקד במרחב הקהילתי ותשלב מימד אומנותי, אסתטי וכן מעורבות חברתית. מדובר בתיאטרון שיוצר מתוך חומרים אישיים, חברתיים ואמנותיים, כאשר האירוע האמנותי יתגבש בתהליך אותנטי ורלוונטי למשתתפים ולקהל. כמו כן ייחשפו התלמידים לסוגים שונים של מבע בימתי, לצורות שונות של העברת מסר אמנותי-חברתי באמצעות תנועה מוסיקה, עיצוב ושיח. במהלך לימודי התיאטרון, ישתתפו התלמידים בבניית טכסים ואירועים, ישתתפו במיצגים, תהלוכות רחוב ויעלו הפקות מקוריות במהלך לימודיהם במגמה.

לומדים להשיט. צילום רותי ברמן
לומדים להשיט. צילום רותי ברמן

מנכ"ל אלדד, אודי פרידריך: "המגמה שואפת לפתח מודעות, סקרנות והבנת המדיה התיאטרונית, מתוך רצון לכוון את התלמידים להיות צרכני תרבות ערניים ומעורבים, תוך פיתוח הכישורים האישיים של כל תלמיד ותלמיד ומתן ביטוי אישי וקבוצתי".

גילת סיימון, מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעירייה: "מנהל החינוך עושה כל מאמץ כדי לפתוח מגוון רחב ככל שניתן של מגמות ומסלולים בבתי הספר השונים, מתוך רצון להרחיב את מנעד האפשרויות החינוכיות ולסייע לאוכלוסיית התלמידים למצות את יכולותיהם וכישוריהם ולהעצים את נקודות החוזק שלהם."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות