fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמיר ביארטקביץ שוחרר מהפועל חדרה וחתם באחי נצרת

ביארטקביץ, צילום: הפועל חדרה
ביארטקביץ, צילום: הפועל חדרה

 

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מועדון ספורט אשדוד במסגרת מאבקי הדירוג בגביע הטוטו, אבל במועדון כבר חושבים על המחזור הראשון בליגת העל בשבוע הבא ורוצים להגיע מוכנים ככל שניתן לליגה.

בין השאר בחדרה מודעים לעובדה כי הקבוצה חייבת חיזוק בעיקר במרכז השדה וגם בעמדת המגן השמאלי. במועדון החליטו השבוע להיפרד מהקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', שכידוע היה בין הגורמים הבולטים בעלייה של הקבוצה לליגת העל, אבל בצוות המקצועי טוענים כי אינו מספיק טוב לליגה הראשונה. אתמול (רביעי) נפגשו ראשי המועדון עם נציגיו של השחקן וביקשו ממנו לחתום על הסכם להתרת חוזהו ובו תפצה חדרה את השחקן בשתי משכורות. בנוסף חדרה אפשרה לשחקן לשמור על כושר עד אשר ימצא קבוצה אחרת, אך הוא במהרה מצא בית חדש ויעבור לאחי נצרת. במקביל, במועדון בוחנים מספר אופציות של שחקנים זרים שיגיעו על חשבונו של הבוסני ומי שנחת בישראל הוא הצרפתי קווין טאפקו.

ביארטקביץ, צילום: הפועל חדרה
ביארטקביץ, צילום: הפועל חדרה

טאפוקו שיחק בעבר בבלגיה ובעונה שעברה בפאניוניוס היוונית, לאחרונה נבחן במספר קבוצות מהליגה האוקראינית ולא הרשים וכעת סוכנו החליט להציע אותו לניסו אביטן. בחדרה הבהירו כי הסוכן הוא זה שיממן את שהותו של השחקן בישראל והוא ייבחן גם במשחק בשבת. אם הקשר הצרפתי לא ירשים, אז תבחן חדרה שוב אופציה ישראלית בדמותם של אביחי ידין וקובי מויאל.

שחקן נוסף שמבוקש בחדרה הוא מגן מכבי חיפה יהב גורפינקל, שבחדרה סיפרו כי סיכם את תנאיו ושהקבוצה אף הסכימה לתנאי ההשאלה של מכבי חיפה, שעל פי אנשי חדרה עדיין מערימה קשיים. בחיפה ציינו כי השחקן מחזיק בהצעה גם מהפועל נצרת עילית ובחיפה טרם החליטו מי מבין הקבוצות מתאימה יותר לגורפינקל לקראת העונה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות