fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה אופטימיים לגבי החזרה לאימונים: "כבר רוצים להריח את כר הדשא"

שחקני הקבוצה ערכו בדיקות במהלך השבוע ומחכים לבדיקות האחרונות כאשר בינתיים כל התשובות שליליות
שרון מימר - הקבוצה שלו מוכנה | צילום: שלומי גבאי
שרון מימר - הקבוצה שלו מוכנה | צילום: שלומי גבאי

בהפועל חדרה הגדירו את השבועיים האחרונים במועדון כקשים ביותר במועדון מאז שחזר לליגת העל כאשר לאחרונה נמצאו 15 שחקנים ואנשי צוות חיוביים לנגיף הקורונה והדבר החל עם המאמן שרון מימר.

פעילות הקבוצה הופסקה כבר בשבוע שעבר על ידי משרד הבריאות ומנהלת הליגה ובחדרה קיוו לחזור לפעילות בסוף השבוע כאשר ביום רביעי עברו בדיקות קורונה. במועדון סיפרו שעד כה הגיעו כל התשובות שליליות פרט לארבעה שחקנים נוספים שטרם קיבלו תשובה סופית.

במועדון קיוו כאמור לחזור לפעילות ואז הגיע הסגר וכעת במועדון מקווים כי יתקבל האישור עבור כל הקבוצות וחדרה תחזור לפעילות לאחר יום הכיפורים. "אנחנו כבר רוצים להריח את כר הדשא. מדובר בהפסקה ארוכה ואם לא יאפשרו לנו לחזור לאימונים אז נצטרך לעשות הכנה ארוכה בכדי לחזור לכושר מלא" אמרו בחדרה והוסיפו: "יש לנו סריה של משחקים שיכולים להיות משמעותיים על המשך העונה".

בנושא אחר, בשבוע האחרון הוצעו לקבוצה מספר זרים וישראלים בעיקר בעמדות ההגנה אבל נראה כי הקבוצה של שרון מימר לא תצרף שחקן נוסף אלא אם יימצא שחקן שיחזק באופן ודאי ואם יגיע כזה אז הוא יגיע על חשבון שחקן אחר מהסגל.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות