fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגרו עונה עם טעם מתוק: בחדרה צפויים לשמור על הסגל לעונה הבאה

הפועל חדרה נגד בני יהודה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
הפועל חדרה נגד בני יהודה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שמחה גדולה בסיום העונה של הפועל חדרה במוצ"ש לאחר הניצחון הדרמטי על בני יהודה 1:2. במועדון ציינו שמחה כפולה: גם על כך ששחקני הקבוצה הוכיחו שוב שהם ראויים לפלייאוף עליון וגם כי חלק גדול מהם רצה להוכיח את עצמם למאמן החדש אורי גוטמן ששימש במשחקו האחרון כעוזר מאמן בני יהודה. "אין ספק שהייתה כאן מוטיבציית יתר להוכיח למאמן החדש אבל זה בסדר ומגיע קרדיט לכולם שסיימו את העונה בצורה ראויה", אמרו בחדרה. קשר ג'ורג' פוצ'יבה נפצע במשחק וצפוי להיבדק בימים הקרובים. הקשר שהגיע בחודש ינואר ובתחילה אכזב, השתפר בצורה משמעותית וצפוי לקבל הצעה לחוזה בקבוצה גם בעונה הבאה.

https://www.youtube.com/watch?v=MTvIYnIz7ew

נראה כי כבר היום (א') ימונה רשמית אורי גוטמן כמאמן הקבוצה. כפי שפרסמנו, כבר ביום חמישי החליטו בחדרה להעדיף את גוטמן על פני שרון מימר והאחרון כבר נפגש עם עוזרו העתידי רון קלר. במועדון מהשרון אישרו כי ישנם מספר פרטים שטרם נחתמו, בין השאר על הפיצוי שבחדרה רוצים להכניס במידה ויחליטו על פרידה במהלך העונה, דבר שאינו מקובל על המאמן. "נכון שיש פרטים קטנים שטרם סוכמו אבל זה יסוכם ואורי ימונה למאמן", אמרו במועדון. גוטמן שוחח עם אנשי חדרה וביקש להשאיר את רוב הסגל כאשר ההתבלטות הגדולה היא סביב עמדת השוער שם מעדיף המאמן לוותר על אוסטין אגידה ומעונין בשירותיו של חביב אוחיון שהרשים במשחקים האחרונים של העונה. בחדרה יפנו למכבי תל אביב ובמידה והצהובים יסכימו על הסכם ללא דמי השאלה אז גוטמן יעדיף להשאיר את אוחיון. גם שוער המשנה של מכבי חיפה, עומרי גלזר ברשימות של חדרה. שמות נוספים שעלו הם טל כחילה, הקשר שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות