fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

12.12.12: "תאריך שאי אפשר לוותר עליו"

לא מעט זוגות יצעדו היום לחופה, בתאריך שמגיע פעם ב-100 שנה. שני זוגות מספרים עד כמה השפיע התאריך על ההחלטה להינשא
אורית ודרור מנגיסטו
ירח דבש בדרום אמריקה. אורית ודרור מנגיסטו (צילום עצמי)

זוגות רבים וגם בעלי היכלי אירועים חיכו הרבה שנים לתאריך המיוחד 12.12.2012 שחל היום. זו בהחלט סיבה למסיבה שאין כמותה.  12 שבטים, 12 חודשי שנה, גיל בת המצווה ועוד מגוון פרשנויות.

רואי אדמוני ודיאנה גרוניס
תאריך יפה. רואי אדמוני ודיאנה גרוניס (צילום: ירון גרזון)

רואי אדמוני, 34 מגאולי תימן ודיאנה גרוניס, 29 מבית אליעזר בחרו להינשא היום. התמזל מזלם ובעל "בית הלורדים" בתל- מונד בחר בהם. "הוא שמר את התאריך הזה לאירוע רב משתתפים והעדיף אותנו על פני אירוע של 200 איש" מספר רואי.

"התאריך לא קבע את החתונה. אנחנו יוצאים שנה ושמונה חודשים וידענו שאנחנו רוצים להתחתן השנה. אמרנו שאם התאריך הזה יהיה פנוי זה יהיה מצוין. זהו תאריך יפה ואי אפשר לשכוח אותו. התמזל מזלנו והיה פנוי".

רואי משמש בתפקידו כסגן יו"ר הועד המקומי עוסק בעבודות חשמל לבניין ודיאנה עובדת בהנהלת חשבונות. הם הכירו באמצעות חבר משותף וימשיכו לגור במושב גאולי תימן.

רואי: "לחתונה הוזמנו כ-600 אורחים. בין האורחים יהיו אנשי המועצה הדתית בעמק חפר, חברים מ"המתמידים" שזו יחידת המתנדבים בביטחון המועצה ואנשי מועצה. בחתונה לא יהיו אטרקציות כי היום הסטנדרט עלה וכל חתונה מלווה באטרקציות כמו: זיקוקים, בר אקטיבי, מגנטים ועוד"

וירח דבש לאן?

רואי: "יש כמה אופציות וזה תלוי במזג האוויר. אולי יוון ואולי תאילנד נראה".

"התאריך כן היה המניע לחתונה"

אורית היילי בת 29 ודרור מנגיסטו, בן 33 מנתניה יינשאו היום. אצלם התאריך כן היה המניע לחתונה. הם הכירו לפני שמונה שנים. הם גרים ביחד במשך ארבע שנים. תמיד ידעו שיינשאו, עד שהגיע התאריך המיוחל: "חשבנו שזו הזדמנות שאי אפשר לוותר עליה. החתונה תתקיים ברחובות סמוך לבית הוריו של דרור".

אורית היא הבעלים של מספרת אפרוביוטי בעיר. דרור, תושב ראשון לציון עובד בחברת טבע בכפר סבא. השניים הכירו במסיבה במועדון בתל אביב. הם מתכוונים להמשיך לגור בנתניה ולהקים משפחה עם שלושה או ארבעה ילדים.

אורית עלתה לארץ בגיל שבע מאתיופיה, ויש לה עשרה אחים ואחיות. היא למדה בבית הספר שח"ל, את התיכון סיימה בפנימיית הודיות בצפון. בצבא שרתה בנח"ל בכפר גלעדי וכשהשתחררה הייתה רכזת שבט הצופים בשיכון וותיקים. זה שמונה שנים היא עוסקת בספרות ובשלוש השנים האחרונות היא עצמאית.

איזה תסרוקת תהיה לך?

אורית ודרור מנגיסטו
ירח דבש בדרום אמריקה. אורית ודרור מנגיסטו (צילום: עצמי)

"שיער אסוף. אני כבר יודעת בדיוק איך זה יראה מאחר ועשיתי מספר ניסיונות. יומיים לפני החתונה אקח חופש כדי להתארגן. את השמלה בשכירות תופרת לי פרלה מרחוב שטמפר והיא תעלה 6500 שקלים".

ירח דבש?

"מתכננים לדרום אמריקה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות