fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את השוער הבא של מכבי נתניה

אריאל מסיקה, שוער נבחרת ישראל עד גיל 16 ושוער קבוצת נערים ב' במחלקת הנוער של מכבי נתניה, נבחר לשוער מצטיין מטעם אופ"א בטורניר ידידות ברוסיה שנערך בשבוע שעבר. "כבוד גדול יהיה עבורי לשחק בבוגרים"
אריאל מסיקה עם נציג ההתאחדות הרוסית ולדימיר נסצ'אנוב (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
אריאל מסיקה עם נציג ההתאחדות הרוסית ולדימיר נסצ'אנוב (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

 

 

במחלקת הנוער של מכבי נתניה משחקים שמונה שחקנים הנמנים עם סגלי נבחרות ישראל השונות. אריאל מסיקה, שוער נבחרת ישראל עד גיל 16 ושוער קבוצת נערים ב' במחלקת הנוער של מכבי נתניה, נבחר להיות השוער המצטיין מטעם אופ"א בטורניר הידידות שנערך בשבוע שעבר בעיר סוצ'י ברוסיה. במשחקה הראשון ניצחה הנבחרת את מולדובה 0:1. במשחק השני פגשה את בלארוס וגם אותה ניצחה 2:3 והעפילה לגמר נגד נבחרת רוסיה החזקה. גם שם חניכיו של אלון חזן הפגינו יכולת משכנעת, ניצחו 0:1 וזכו במקום הראשון.

גם במשחק הראשון וגם בגמר מסיקה הציג יכולת גבוהה, ולא פלא שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, בני לם, רואה בו שוער העתיד של מכבי נתניה. "האמנו בו מהרגע הראשון", אומר לם, "מדובר בשוער מצטיין בפן המקצועי ולא פחות מכך בפן האישי".

אריאל מסיקה עם נציג ההתאחדות הרוסית ולדימיר נסצ'אנוב (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
אריאל מסיקה עם נציג ההתאחדות הרוסית ולדימיר נסצ'אנוב (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

מסיקה, בן 16, החל את דרכו במגרשי הכדורגל בגיל 7 בקבוצת שנתון 2000. בתחילת העונה פגשה קבוצת נערים ב' של מכבי נתניה למשחק ידידות את מכבי תל אביב. במשחק נכחו משקיפים מטעם נבחרת ישראל ולא עברו 24 שעות והזימון אל פרויקט השוערים של נבחרת ישראל נחת במכבי נתניה. בפרויקט לקחו חלק 68 שוערים מרחבי הארץ ובסיומו נבחרו שלושה שוערים, אחד מהם מסיקה.

לם מציין כי למכבי נתניה יש מספר שוערים מוכשרים בשכבות הגיל השונות שמגיעים לנבחרות. "זה צריך להיזקף לזכותו של מאמן השוערים מהטובים בארץ, עופר בסון, שעובד במחלקת הנוער ובבוגרים שלנו. אני מאחל למסיקה הצלחה רבה גם בליגה וכמובן בנבחרת ישראל".

בסון מאמן את מסיקה כבר מספר שנים. "משנה לשנה אני רואה את ההתקדמות שלו", הוא אומר, "מדובר בילד מאוד חרוץ, מאוד שאפתן. אריאל סימן לעצמו מטרה להגיע לרמות הגבוהות והוא עובד מאוד קשה כדי להגשים את החלום זה. אריאל מצטרף לרשימה מכובדת של שוערים שמייצגים את המועדון בנבחרות השונות, כמו ברק לוי בבוגרים, דין גל בנבחרת הנוער בעונה הקודמת, תומר ליטבינוב בנבחרת הנוער ועמית מרג'יאן שנכלל בסגל נבחרת נערים א'. אני גאה בכולם".  מסיקה עצמו מספר על מועדון שהפך לבית השני שלו. "מכבי נתניה היא המקום בו גדלתי, הבית השני שלי. תמיד קיבלו אותי יפה ורצו בהצלחתי, וכשמקבלים אותך בצורה כזו, זה עושה חשק להחזיר במגרש. אני מאוד אוהב את הדרך של המועדון ורוצה בטובתו".

המטרה היא הבוגרים?

"כמובן. כילד אתה חולם על הרגע הזה. אני מתאמן קשה ומנסה להיות טוב במשחקים ובאימונים כדי להרשים את הצוות המקצועי. כבוד גדול יהיה עבורי לשחק בבוגרים במקום שבו גדלתי".

מה הרגשת שזומנת לנבחרת?

"כשהודיעו לי על הזימון מאוד התרגשתי. אני נותן את כל כולי כדי להוכיח שאני ראוי ללבוש את חולצת השוער. בטורניר ברוסיה מאוד התרגשתי אבל כשעליתי למגרש הכול נעלם והתרכזתי אך ורק במשחק. אין מאושר ממני להיות שותף לנבחרת ישראל שזכתה בטורניר. אני צריך להמשיך לעבוד קשה כדי להתקדם ולייצג את המדינה ואת מכבי נתניה בכבוד".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות