fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחמט: משלחת ישראלית תצא לאליפות העולם בדובאי

לנתניה יהיה נציג במשלחת, שקד תפארת, אלוף ישראל עד גיל 14
שקד תפארת (צילום: עצמי)
שקד תפארת (צילום: עצמי)

עונת השחמט יצאה לדרך בתנופה אדירה בעקבות ההצלחה של המשלחת הישראלית באליפות אירופה לנוער במונטנגרו. המשלחת זכתה להד תקשורתי ולקבלת פנים חגיגית בכנסת על ידי ראש הממשלה וסגן שר החוץ זאב אלקין.

המשלחת כללה 6 משתתפים ומנהל מועדון השחמט של נתניה, ניק קופלוף, שחקן שחמט בעצמו, נקרא לעמוד בראש המשלחת הישראלית שמנתה 66 שחקנים, מתוכם 29 שחקנים צעירים.

בעקבות ההצלחות וכתוצאה מהוראה ישירה של ראש הממשלה, ועל אף הבעיות הביטחוניות והלוגיסטיות, מתארגנת משלחת ישראלית להשתתף באליפות העולם בדובאי, בה עתיד לככב שוב הנציג של נתניה, אלוף ישראל עד גיל 14 שקד תפארת.

בסיבוב הראשון של ליגה עילית לנוער, קבוצת נתניה א' ניצחה את חיפה החזקה בתוצאה 0:4, עם ניצחונות של מתן פולג, שקד תפארת, דן פולג ואייל הוכשטד. בסיבוב השני, נתניה הביסה באותה תוצאה את קריית אונו ב’. ניצחונות אלה העלו את נתניה לראש ליגת נוער עילית צפון.

בימים אלו התחילו 18 משחקני המועדון את תחרות רבע גמר אליפות ישראל מחוז נתניה. במקביל 16 שחקנים משתתפים בתחרות לזכרה של שחקנית המועדון הוותיקה אלה לרנר ז"ל, שנדרסה בתאונת דרכים לפני מספר חדשים בעת חזרתה לביתה ממועדון השחמט העירוני.

שקד תפארת (צילום: עצמי)
שקד תפארת (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות