fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: ההורים הציעו להפחית את כמות המדורות

יוזמה לקיים מדורות שבט אזוריות בכדי להפחית את זיהום האוויר עלתה בקרב הורים בעיר. העירייה: "הציבור הרחב נוהג לחגוג באופן שונה"
ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)
מדורת ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)
ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)
מדורת ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)

ביום שבת יתקיימו חגיגות ל"ג בעומר. בנתניה יוזמים השנה מדורות שבט גדולות במספר מוקדים בכדי להפחית את זיהום האוויר. את היוזמה מובילים מספר הורים בעיר ובהם גם הורים החברים בוועדי הורים בבתי ספר. חבר מועצת העיר לשעבר, נתי ריגלר מצדד ברעיון הפחתת כמות המדורות ויחד עם זה הפחתה בזיהום אויר.

"לא שמעתי שהעירייה הצטרפה למיזם, פרט להתייחסות עניינית של בכיר אחד בעירייה. יתכן שהשנה כבר לא נספיק לפעול בעניין אבל בשנה הבאה יש לפנות לעירייה חודשים לפני ל"ג בעומר ולבקש שטח ייעודי, תיחומו ואבטחתו כך שילדי בתי הספר יהיו בטוחים ומוגנים במקומות שבהם מקיימים את המדורות". הרעיון שהעלו ההורים הוא יצירת מעין הפנינג ל"ג בעומר במספר מוקדים בעיר תוך שיתוף הורים ומורים והוספת אטרקציות ופעילויות נוספות.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "העירייה בחנה אפשרות ליזום מדורות אזוריות, יחד עם זאת הציבור הרחב נוהג לחגוג באופן שונה, תוך העדפה למדורות שכונתיות ועל כן העירייה מקפידה לא לאפשר קיומן של מדורות במקומות בהם נשקפת פגיעה בטיחותית או פגיעה ברכוש הציבור- נציין כי באותם המקרים בהם ישנה פגיעה העירייה פועלת למניעתם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות