fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה בעשירייה המובילה באישורי פינוי בינוי עד סוף 2018.

בראש הטבלה מובילה תל אביב עם 6,813 יחידות דיור. אבל ביחס לגודל האוכלוסייה מובילה קרית אונו עם 4,368 יח"ד
רפי זנזורי. צילום יח"צ

 

למעלה מ- 3,700 יחידות דיור בפינוי בינוי אושרו בנתניה עד תחילת השנה, כך עולה מנתוני הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שפורסמו בימים אלו. נתון זה ממקם את נתניה במקום השביעי  בין הערים המובילות בארץ בהן אושרו הכי הרבה יחידות דיור בפינוי בינוי עד סוף שנת 2018.

בראש הטבלה מובילה תל אביב עם 6,813 יחידות דיור. לעומת זאת אם בוחנים את מספר יחידות הדיור שאושרו בפינוי בינוי ביחס לגודל האוכלוסייה העיר שמובילה היא קריית אונו עם 4,368 יחידות דיור ואחריה מדורגת יהוד-מונסון עם 2,984 יחידות דיור.

רפי זנזורי, יו"ר ארגון הקבלנים בנתניה: " נתניה אומנם מדורגת ברשימת עשרת הערים המובילות בפינוי בינוי, אך יש מקום להשתפר בתחום ולהמשיך לעודד פרויקטים מסוג זה, שכן התחדשות עירונית היא הדרך המרכזית להגדיל את היצע הדירות במרכז העיר. אני מאמין כי בשלב הראשון כדי למנוע הגירה שלילית מהעיר אל ערים סמוכות, הלקוחות הטבעיים של הדירות בפרויקטים הללו הם תושבי העיר, צעירים שיכולים לחזק את המרכז, אשר בהשוואה לשכונות החדשות כמו עיר ימים, נחלש משמעותית במהלך השנים. החזרת האוכלוסייה הצעירה אל מרכז העיר היא הכרחית. ציפוף מרכז העיר באופן משמעותי הוא חשוב ביותר, הוא מאפשר לייצר מסה קריטית שתצדיק מסחר איכותי, תרבות ופנאי ותחבורה ציבורית. מדובר באוכלוסייה חזקה ואיכותית שצורכת הרבה מאוד שירותים של פנאי ובידור ויש ביכולתם לחזק את המסחר והעסקים באזור. ציפוף ועירוב שימושים חשובים לחיזוק מרכז העיר ולשמירה על חיות האזור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות