fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה: תקציב הקבוצה יעמוד על 13.5 מליון שקלים

כך הכריז אלי שגב, המשקיע החדש של הקבוצה בטקס העברת זכויות הניהול שהתקיים השבוע. "אני מעדיף שנדבר במגרש ולא בתקשורת" אמר שגב.
פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)
פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)

טקס העברת זכויות ניהול קבוצת הכדורגל מכבי נתניה למשקיעים מחיפה יוסי מאור ואלי שגב, נערך השבוע בלשכת ראש העירייה מרים פיירברג-איכר. המשקיעים העבירו כבר 13 מליון שקלים ואף קיבלו תרומה בסך 300 אלף שקלים לקנית חלוץ זר לקבוצה.

אלי שגב: "זה מראה על כוונות טובות. אין בעיה להביא חלוץ זר. מחר הוא נוחת בארץ. במקביל אמורים להגיע עוד שני שחקנים מנבחרת קונגו. אנחנו מתחילים לתכנן את העונה הבאה כבר עכשיו ומוטלה שפיגלר כיועץ מקצועי, יעבור בקבוצות בארץ ובעולם כדי למצוא לנו שחקנים".

ראש העירייה פיירברג: "אנחנו פותחים את השנה בבשורה טובה. אני מודה למשפחת דניאל יאמר על הזמן והכסף שהשקיעו, לגיל לב ולקובי בלדב ששמרו על הקבוצה בחיים ומברכת בחום ואהבה את הבעלים החדשים יוסי מאור ואלי שגב שהגיעו למשפחה חמה ואוהבת וימשיכו להחזיק ולתחזק את מפעל החיים שנקרא מכבי נתניה. מכבי נתניה היא מותג בספורט הישראלי ומאמינה שעוד נחזיר עטרה ליושנה, את המתקנים הטובים בארץ כבר יש לכם".

אלי שגב, שדיבר בשם הבעלים החדשים אמר כי בנוסף לשפיגלר הוא מתכוון לגייס גם את עודד מכנס לפנל המקצועי: "אנחנו מכוונים למעלה והכוונה היא להגיע להישגים. הגעתי לבית חם ואוהב אני מודה לראש העירייה על התמיכה והעזרה ומודה לגיל וקובי על התהליך הישר והנקי שבהעברת הקבוצה. השנה העמדנו תקציב של 13.5 מליון שקל, הגבוה בליגה הלאומית וזה מראה על המטרות שלנו. אני מעדיף שנדבר במגרש ולא בתקשורת. יש לנו צוות מקצועי מהטובים בארץ ומאמין שהם והשחקנים יעשו את העבודה. אנחנו מתכוונים להשקיע הרבה כסף בנוער ומתכננים להקים אקדמיה. כבר מחר ינחת בארץ חלוץ נבחרת ניגריה, בהמשך יגיעו עוד שני שחקני נבחרת קונגו כאשר הצעיר מביניהם ישחק בקבוצת הנוער. אגודת מכבי נתניה מחבקת את ספורטאי העיר ותעניק מלגה שנתית לג'ודוקא ירדן ג'רבי על ההישג המדהים שלה".

מנכ"ל הקבוצה החדש, עו"ד רועי דניאל: "אנחנו רוצים לשנות את החשיבה הספורטיבית לגבי אירועי ספורט בישראל. הכוונה היא להביא הרבה משפחות ונשים לכדורגל ולמגרשים. לא נחסוך בפן השיווקי. לאחר חמש דקות פגישה עם ראש העיר הצלחתי לשכנע את יוסי מאור לרכוש 50 אחוז בקבוצה".

פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)
פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות