fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לורנס גורדון מנתניה אלופת מירוץ עזריאלי

היא בת 50, בוגרת וינגייט, כרגע נמצאת בחופשה ברומא והיא ממש לא מתכוונת לטפס את המדרגות הספרדיות. קבלו את לורנס גורדון מנתניה שזכתה לאחרונה במקום הראשון בטיפוס המדרגות של קניון עזריאלי ועד הקומה ה-54
רצה כל החיים. לורנס גורדון (צילום: חגי המצלם)

מי שהגיעה למקום הראשון בקטגוריית נשים מעל גיל חמישים במירוץ המדרגות העשירי של קניון עזריאלי שהתקיים לפני שבועיים היא האצנית לורנס גורדון מנתניה. המירוץ החל בקומת החנייה- מינוס ארבע ועד מנחת המסוקים בקומה ה-54 של הבניין העגול. מדובר בטיפוס של 1144 מדרגות.

לורנס, 50 נולדה בפריס, ונמצאת השבוע ברומא לאחר שבעלה פיליפ, יליד אנגליה הפתיע אותה לכבוד יום ההולדת שלה, יום הנישואין של שניהם ואפשר לומר שגם מנוחה לאחר המירוץ הקשה בעזריאלי. היא עלתה את המדרגות ב-12 דקות כאשר השיא של הנשים היה 9:33 דקות.

"אמנם אני רצה בכל מקום שאני מטיילת בעולם אבל את המדרגות הספרדיות ברומא אני לא אעלה בריצה" היא צוחקת. "אני משתתפת בכל תחרות ריצה אתגרית שמתקיימת בארץ ובעזריאלי כבר הגעתי לשיא שהוא 10.5 דקות. אני רצה ריצות שטח של עשרה ק"מ אך לא משתתפת במרתונים".

לורנס רצה כל החיים. היא בוגרת קורס מאמנים בוינגייט, מתמחה בפילאטיס ומאמנת אישית בהולמס פלייס. יש לה קבוצות ריצה בעיר שזה דבר חדש בנוף הנתנייתי.

רצה כל החיים. לורנס גורדון (צילום: חגי המצלם)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות