fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגת העל: ברק נתניה הפסידה 77:67 למכבי תל אביב

נתניה נכנעה בקופסל למכבי והיא רושמת הפסד שביעי העונה. הגארד בנט דיוויס שוחרר ובמקומו הגיע אנטואן רייט שחתם עד לסיום העונה
דולב דראפיץ' מנסה לעצור את שחורציאניטיס (צילום: עודד קרני)
דולב דראפיץ' מנסה לעצור את שחורציאניטיס (צילום: עודד קרני)

ברק נתניה אומנם הפסידה אתמול (שני) למכבי תל אביב 67:77 בקופסל, אבל אנשי הקבוצה ממשיכים לבצע שינויים בסגל השחקנים ובמהלך סוף השבוע שעבר, שוחרר הגארד בנט דיוויס ובמקומו הגיע אנטואן רייט שחתם עד לסיום העונה, אך לא שותף בהפסד למכבי.

רייט, 2.01 מטרים, פורוורד מוכשר יליד קליפורניה הינו בוגר מכללת טקסס משנת 2005, נבחר במקום ה-15 בדראפט ה-NBA על ידי הניו ג'רזי נטס. בשנתו השלישי בנטס, רשם רייט את עונתו הטובה ביותר עם 7.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק. לפורוורד האמריקאי עבר של למעלה מ-300 משחקי NBA. לרייט עבר בליגות בסין, ספרד ונצוואלה וליגת הפיתוח של ה-NBA.

את העונה החולפת העביר במדי רינו מליגת הפיתוח, במהלכה חזר לוונצואלה וסיפק 18 נקודות, 4.8 כדורים חוזרים ו-2.3 אסיסטים בממוצע. החתמתו של רייט מעידה כי נתניה חושבת לא רק על הישארות בליגה, אלא מעבר לכך ולכן בקבוצה החליטו להתחשק עם שחקן בעל עבר העשיר שיכול לשחק בכמה תפקידים.

דולב דראפיץ' מנסה לעצור את שחורציאניטיס (צילום: עודד קרני)
דולב דראפיץ' מנסה לעצור את שחורציאניטיס (צילום: עודד קרני)

נתניה פתחה נהדר את המשחק מול מכבי כאשר כבר בהתקפה הראשונה קלע ראשון פרימן סל והלך לזריקה אחת מקו העונשין. הסל המהיר העיר את שחקני מכבי תל אביב ובעיקר את הרכז יוגב אוחיון שעם חטיפה ושלשה העלה את הקבוצה שלו ליתרון 6:16.

גם הרבע השני נפתח עם סל של נתניה וכאשר מכבי העלתה את היתרון ל-12 נקודות התעורר הרכז המקומי דוואן רובינסון שבמספר פעולות נהדרות צימק את התוצאה והקבוצות ירדו למחצית ביתרון שש למכבי 40:46.

שלשה נהדרת של אלירן גואטה וחדירה של מילס צימקו את הפער ממכבי לשלוש נקודות 53:56, כאשר שחקני מכבי בהלם ורובינסון מסיים את הרבע השלישי ביתרון מינימלי, 57:58.

ג'וליאן מילס מנסה לחדור את הגנת מכבי (צילום: עודד קרני)
ג'וליאן מילס מנסה לחדור את הגנת מכבי (צילום: עודד קרני)

סל קל של דיוויד בלו מחצי מרחק העלה את ההפרש לשלוש נקודות, אך ניר כהן הגיב בשתיים קלות משלו בתוך הצבע. סל ועבירה של דראפיץ' אחרי ריבאונד התקפה העלה את המקומיים ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק.

אלא שאז מכבי ענו עם שש נקודות רצופות ושליטה מתחת לסלים החזירו את היתרון, 61:66. שלשה של בלו העלתה את הכחולים ליתרון שבע, 65:72. נתניה עוד ניסו לחזור למשחק אבל מכבי בשתי זריקות עונשין מדויקות מנצחת את המשחק בתוצאה 67:77.

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון 26 נק', ראשון פרימן 12 נק', ג'וליאן מילס 11 נק', אלירן גואטה 9 נק', יהוא אורלנד 5 נק', ניר כהן ודולב דראפיץ' 2 נק' כ"א.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות