fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נוער: תיקו דרמטי בדרבי הנתנייתי

אכזבה. הנוער של נתניה (צילום: מכבי נתניה)

אופטימיות בקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק לאחר 1:1 בדרבי מול מכבי נתניה.

טוברוק עברה שבוע סוער בעקבות שינויים רבים בצוות המקצועי, בין השאר מינויו של שלומי מטילקה למאמן הנוער במקומו של יוסי בן שטרית שעבר לקבוצת ילדים ב'. מטילקה עבד במהלך השבוע בעיקר על הפן המנטאלי ולפני המשחק אמר לשחקניו: "אתם לא פחות טובים ממכבי".

בשורה התחתונה משחק עשירי ללא ניצחון לטוברוק, אבל תיקו דרמטי בתוספת הזמן ושלוש נקודות שהרחיקו אותה מהקו האדום.

מכבי נתניה השיגה יתרון כבר בדקה ה-15 משער של נפתלי בלאי, אבל אז הגיעה השריקה לפנדל לזכותה שבוטלה בעצת הקוון. בנתניה טוענים כי הקוון עמד רחוק ולא ראה את מה שהשופט ראה.  במהלך המחצית השנייה הורחק משורות מכבי אוהד חזות באדום ישיר. חזות ניסה לבצע מספרת ופגע באחד משחקני טוברוק. שופט המשחק הורה על אדום ישיר וגרם למהומה בקרב אנשי מכבי שטענו כי הפגיעה לא הייתה מכוונת.

אכזבה. הנוער של נתניה (צילום: מכבי נתניה)
אכזבה. הנוער של נתניה (צילום: מכבי נתניה)

עמוק בתוך תוספת הזמן נפסקה בעיטת קרן לזכות טוברוק, הגנת נתניה הדפה את הכדור שהגיע לירין פרץ וזה בעט פנימה וקבע את תוצאת המשחק, 1:1.

במכבי הביעו אכזבה בסיום: "שיחקנו יותר טוב ואף הובלנו עד השניות האחרונות, אבל ספגנו שער טיפשי. נצטרך ללמוד מהטעויות ונחפש את הנקודות במשחק הבא".

במחזור הבא תארח מכבי בביתה את האחרונה בטבלה, בני יהודה. טוברוק תצא למשחק חוץ מול השנייה מכבי פתח תקווה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות