fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש זוכה בבניית השלד של מלון לגון

בקרוב: מכרזים להקמת המלון, בהשקעה של 250 מיליון שקלים
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)

חברת עומר הנדסה ובנייה, מהגדולות והמובילות בשוק הבנייה, זכתה במכרז לביצוע השלד של מלון לגון בקומפלקס של דיזנגוף סחר בנתניה.

בהמשך לסיום עבודות החפירה, בימים אלה יחל שלב הקמת השלד, והעבודות צפויות להימשך כ-16 חודשים. בשבועות הקרובים תצא החברה במכרזים נוספים לעבודות להקמת המערכות במלון.

המלון, בהשקעה של 250 מיליון שקלים, יהיה מלון מפואר ויכלול 273 יחידות, מהן 12 חדרי סוויטות מפוארות, מרכז ספא מפואר, אולמות כנסים, טרקלין עסקים ואולם אירועים. המלון ישתרע על שטח של כ-15,000 מ"ר ויכללו בו שטחי מסחר של 1000 מ"ר.

קומפלקס לגון הוא היחיד בישראל שמשלב תיירות ומגורים במתחם אחד, הממוקם על חופה הדרומי של נתניה, בשכונת בת-600. הקומפלקס משתרע על פני 35 דונם וכולל שני מגדלי יוקרה, האחד בן 34 קומות עם 153 יחידות דיור והשני בן 37 קומות עם 167 יחידות דיור.וביחד 320 יחידות דיור. בנוסף יוקם מלון דירות אקסקלוסיבי בן 220 חדרים לצד המלון.

הקומפלקס יכלול גם פארק ירוק ורחב ידיים, חניון תת קרקעי נפרד לכל אחד מהמבנים, שמירה, חדר כושר, בריכה חיצונית פרטית, אולם כנסים, בתי קפה, שדרת חנויות ובוטיקים, שבילי ריצה והליכה. בצמידות לפרויקט מתוכנן גשר שיאפשר ירידה ישירה אל חוף הים ובמקביל למתחם טיילת שזכתה ב"אות העיצוב" היוקרתי, לצד גן פסלים מעורר השראה.

המלון תוכנן ועוצב על ידי האדריכל ומתכנן הערים הבינלאומי רני זיס אשר עיצב וביצע בתי מלון מפוארים, ביניהם מלון פלאזה בניו יורק ומלון ריץ קרלטון בהרצליה פיתוח.

פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות