fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסופרת זוהר אביב למבוגרים בלבד

זוהר אביב צילום עצמי
זוהר אביב צילום עצמי

הסופרת זוהר אביב הוציאה בימים אלה לאור את ספרה "זוגות וסודות", ספר המבוגרים הראשון שלה.

לפרסומו סמוך לחג האהבה יש קשר חזק. "חג האהבה נועד להזכיר לנו לעצור ולאהוב, לא רק את בן הזוג, את עצמינו את הבריאה, את האוויר ואת העובדה שאהבה זו עבודה. בגלל זה כתבתי את זוגות וסודות, שזה מצד אחד ספר קלילי עם סיפורי זוגיות הומוריסטיים וקלילים, קורצים ועסיסיים, שגם נהנים ממנו וגם נזכרים במה שחשוב שמביא תזכורת שכדאי שתעבדו על זה, כדי שלא תמצאו עצמכם יום אחד, בתהליך גירושים שמביא צער וכאב" היא אומרת.

זוהר אביב צילום עצמי
זוהר אביב צילום עצמי

כל הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים  במיוחד הסיפור האחרון: "ככה זה כשיש יותר משניים" שמתאר מורכבות של יחסים בין בעל ואישה נשואים עם ילדים ולפתע מתגלה סוד, שהופך את התמונה על פיה, ושום דבר לא יכול להמשיך להיות כפי שהיה למרות שממש מנסים. בספר יש סודות שעוזרים לזוגיות וסודות שהורסים. אפשר לומר שהספר הוא סלט זוגי מטובל בסקס, ז'אנר שמאד מבוקש עכשו.

אחרי 70 ספרי ילדים למה פנית עכשיו למבוגרים?
"לפני שנה נולד לבתי תינוק, ואני מרגישה שאני יכולה כבר להשתמש בקול הבוגר שלי ולפנות גם לקהל המבוגר. אני ממשיכה להרצות בבתי ספר, ילדים קוראים את 70 ספריי בסדרות בכל הארץ ואף מעבר לים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות