fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם לפקח עירייה מותר להחנות בחניית נכה?

פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי
פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי

אם תושב נתניה היה מחפש חניה ברחוב שער הגיא ורואה חניית נכה פנויה, קרוב לוודאי שהוא לא היה מחנה בה. כי בחניית נכים לא חונים אלא בתו חניית נכה בלבד. אז למה מכונית של הפיקוח העירוני כן חונה ?

פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי
פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי

זה בדיוק מה שהפריע להראל פדר, שעבר השבוע בשעה תשע בבוקר ברחוב שער הגיא וראה את מכונית הפיקוח העירוני חונה על חניית נכה:

"זה הכעיס אותי. היה תמרור של חניית נכה ואני בחיים לא אחנה בחניית נכה. ולא רק בגלל הקנס. בחניית נכה לא חונים. אבל אם הייתי חונה הייתי חטוף קנס גדול מהפיקוח העירוני. אבל לניידת הפיקוח העירוני אף אחד לא ייתן קנס. הפיקוח יכול להחנות בכל מקום, להשאיר אור מהבהב ואולי אף לרדת לסידורים או להתיישב לאכול. ככה זה כשבעיר אין דין ואין דיין".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה ואגף הפיקוח פועל לשמירה ואכיפה בעניין הנגישות בכלל וחניות הנכים בפרט. מבירור פרטי המקרה עולה כי המדובר במקום חנייה בו בוטל תמרור חניית הנכים לפני מספר שבועות אך בשוגג טרם הוסר. הפקחים שחנו במקום ידעו על הביטול ועל כן חנו כשורה. התמרור הוסר והשטח נצבע בכחול לבן. חבל שיש מי שמסיק מסקנות נמהרות ומטיח בפקחים האשמות קשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות