fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האופה הקטנה

ענבר ברגמן מנתניה בסך הכל רצתה לעזור לאמא במטבח ויצאה לה מזה מיני קריירה, והיא עוד לא בת 14. בערוץ היוטיוב שלה, "ענבר אופה נפלא", היא מעלה סרטונים שהיא בעצמה מפיקה ועורכת ובהם היא מלמדת לאפות בקלי קלות. כמובן שהיא גם תלמידה מצטיינת
ענבר ברגמן (צילום: עדי בוהארון)
ענבר ברגמן (צילום: עדי בוהארון)

 

ביום ראשון השבוע בצהריים, המטבח בבית משפחת ברגמן שקק חיים וריחות. בתנור נאפתה לזניה בולונז ועל הכיריים עמד מרק ירקות מהביל. לא, לא האמא לבית ברגמן טרחה במטבח, אלא בתה, ענבר, עוד לא בת 14, אבל כבר בשלנית מדופלמת שמתמחה בעוגות ועוגיות. יש לה שני אחים חיילים, ושניהם לא עוזבים את הבית ביום ראשון לפני שהאחות הקטנה מציידת אותם בקופאות עמוסות בעוגיות שכמובן היא הכינה.

משתלטת על המטבח בסופי שבוע. ענבר ברגמן (צילום: רותי ברמן)
משתלטת על המטבח בסופי שבוע. ענבר ברגמן (צילום: רותי ברמן)

ענבר, תלמידת בית הספר טשרניחובסקי, מבינה את העידן בו היא חיה ומתחזקת ערוץ יוטיוב משלה תחת השם המזמין, "ענבר אופה נפלא" (One Minute Bake), אליו היא מעלה סרטונים בהם היא נראית מכינה מאפים. הכל החל באוגוסט השנה ועד כה עלו ליוטיוב שמונה סרטונים מושקעים של עוגות ועוגיות וכ-30 סרטונים מהירים המשמשים מעין פרומו לערוץ. ענבר עצמה אחראית על המיזם מאלף ועד תו. היא מפיקה, מביימת, מצלמת, מקריינת ועורכת את הסרטים בעצמה.

אפייה היא רק אחד התחומים שבהם ענבר מצטיינת. היא תלמידת כיתה ח' מצוינות, לומדת ערבית, זה ארבע שנים לומדת תיאטרון בבית הספר לאומניות "הבוסתן" של מיקי וזאב מרין, כותבת ואוהבת לקרוא ספרים. למטבח נכנסה כשהייתה בת 9. "הצטרפתי למטבח לעזור לאמא. התחלתי בסלט, ולאט לאט הכנתי מאכלים אחרים. כשכל המשפחה הולכת לבקר אצל סבתא, אני מכינה את הקינוחים. כשחברות באות לישון אצלי אני מכינה להן עוגות. בכיתה שלי בכל יום שישי ילדים מביאים עוגה לשיעור חינוך. אז כולם מביאים, אבל אני אופה את העוגה שאני מביאה".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות