fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"דרבי זה לא עוד משחק עבורנו

הדרבי הגדול של נתניה ייערך בשבת הקרובה כאשר מכבי נתניה תארח את בית"ר טוברוק למשחק יוקרתי וחשוב
שחר קלר (צילום: דניאל סטרבורבדיס)

כולם כבר יודעים כי לדרבי חוקים משלו, השאלה אם כך אכן יהיו הדברים גם בדרבי הנתנייתי החם שייערך במחזור הקרוב של ליגת העל לנוער. מכבי נתניה שפתחה את העונה בצורה טובה נמצאת במגמת ירידה ואילו טוברוק כך נראה עושה בדיוק את הדרך ההפוכה כלפי מעלה.

נמני, איזיקוביץ ושרף (צילום: דניאל סטרבורבדיס)

בשבת האחרונה הפסידה מכבי נתניה במשחק חוץ קשה למכבי חיפה אחרי קרב עיקש שהסתיים בהפסד 3:2. דווקא מכבי נתניה פתחה את המשחק טוב יותר ואף עלתה ליתרון של שני שערים שלאחריו נראה היה שניצחון כבר מונח בכיס של הקבוצה מעיר היהלומים, אך השאננות מחד וסיומת טובה של מכבי חיפה הובילו למהפך גדול ולהפסד של מכבי נתניה במשחק שכך מקווים בקבוצה לא יגרום למומנטום שלילי אצל השחקנים הצעירים.

מן הצד השני טוברוק המשיכה בקו העלייה של השבועות האחרונים. הקבוצה של רונן גבאי אירחה את האלופה מכבי תל אביב למשחק קשה במיוחד, טוברוק פתחה היטב את המשחק וכבר בדקה הראשונה עלתה ליתרון מנגיחה של הקפטן שחר קלר. בהמשך המשחק הפגינו שחקניו של גבאי יכולת מצוינת אך לא השכילו לכבוש את השני. הניצחון של טוברוק העלה את הקבוצה למקום החמישי כשהיא מרוחקת רק שתי נקודות מהשנייה בטבלה בני יהודה.

מאמן הקבוצה רונן גבאי אמר בסיום: "ניצחון חשוב שאין כמותו. מכבי ת"א קבוצה מצוינת אבל השחקנים שלנו עשו עבודה טקטית נפלאה במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה עבור הצופים אך הראה מחויבות ונחישות מהי. אני כל הזמן אומר לשחקנים שעבודה קשה משתלמת ואני שמח שרואים תוצאות".

הקפטן קלר שכבש את שערו השני ברציפות בליגה סיפר: "יש אווירה נהדרת בקבוצה ורואים את זה גם על הדשא. צריך להמשיך לעבוד ולבוא צנועים לכל משחק. עומדת לפנינו סדרת משחקים קשה ואנו רוצים להוציא בה את מלוא הנקודות".

שחר קלר (צילום: דניאל סטרבורבדיס)

המאמן גבאי התייחס למשחק הדרבי הקרוב ואמר: "דרבי זה לא עוד משחק עבורנו. כולם יודעים מה המשמעות שלו עבור המועדון. משחקים כאן לא רק על נקודות אלא על יוקרה וזה תמיד כיף". אגב באותו משחק ניצחון על מכבי ת"א בשבת האחרונה הגיע לצפות שחקן העבר האגדי של הצהובים, אבי נמני. נמני המשמש היום הבעלים של סוכנות השחקנים נימ גרופ התרשם מאד ממספר שחקני טוברוק ואף אמר כי יגיע שוב לעיתים קרובות יותר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות