fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרועים בצמרת

עלי מוחמד (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

ביום שישי שעבר הציגה נתניה את אחד המשחקים הגרועים שלה העונה ונפרדה בתיקו 1 מעירוני נשר. שחקניו של סלובודן דראפיץ' נכנסו לפיגור על סף המחצית הראשונה מפנדל שנשרק לזכות נשר וגם במחצית השנייה לא הרשימו. את שער השוויון כבש יקיר שינה בדקה החמישית של תוספת הזמן. "זה היה משחק גרוע שלנו, אולי הגרוע ביותר העונה, ואם לא הפסדנו בו, אז אנחנו עם רגל וחצי בליגת העל", אמרו בנתניה.

במועדון החלו לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה בליגת העל. השבוע נמסר כי הושלמה העסקה עם בית"ר תל אביב להעברתם של הקשר עלי מוחמד והחלוץ דידייה קוגבנייה. השניים חתמו על חוזה לשלוש שנים במועדון הצהוב. בנתניה אמרו לאחר החתימה: "כל מי שמכיר את אייל סגל ועסקיו יודע שהוא חושב לטווח ארוך, לכן כבר עכשיו הוא בונה את השנה הבאה ואת השנים הבאות.מדובר בשני שחקנים משמעותיים העונה שיהוו שלד משמעותי גם בליגת העל".

עלי מוחמד (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
עלי מוחמד (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

מוחמד שותף העונה ב-22 משחקים ומספר מועדונים בליגת העל הביעו בו התעניינות. קוגבניי שותף ב-25 משחקים וכבש עשרה שערים בכל המסגרות.

לאחר התיקו הביתי תצא נתניה בסוף השבוע הקרוב למשחק חוץ מול השביעית בטבלה, מכבי הרצליה. נתניה מדורגת במקום הראשון עם שמונה נקודות יותר מהמקום שאינו מוביל בסיום העונה לליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות