fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברברה נפרדת מ-2015

כל השנה ריכלנו עליהם, עכשיו הגיע תורם לסכם ולחלום. הסלבס של נתניה עושים אקזיט ל-2016
איילת הררי (צילום: מיה כרמי דרורי)
איילת הררי (צילום: מיה כרמי דרורי)

אתי כהן חטב, מורה, רעייתו של בן כהן ואמא של גל, מעלים ביחד מופע מוזיקלי: "השנה עברה עלינו באור ואהבה כיאה למוטו של המשפחה שלנו: 'אנחנו עשירים בלבב וברוח'. אני מאחלת לעצמנו שנמשיך להעביר את המסר של דיאלוג, זו השליחות שלנו, להפיץ את האור, להראות שהכל אפשרי למרות המגבלות.

אתי כהן חטב (צילום: פרטי)
אתי כהן חטב (צילום: פרטי)

מאור דאיה, איש תעשייה וניהול ומערכות מידע, חבר ועד קריית השרון: "השנה התגרשתי והתחלתי ללמוד כהעשרה קרימינולוגיה. הקשר עם הילדים התחזק ונסענו ביחד לחו"ל. אני ממשיך להיות מעורב בעשיה בקרית השרון, בין השאר בפורום השכונות. בשנה הבאה אשמח להכיר אנשים חדשים, אמשיך בעשייה למען הקהילה ואמשיך לחרוש את הארץ על אופניים".

מאור דאיה (צילום: פרטי)
מאור דאיה (צילום: פרטי)

 

יוני ג'ורנו, משפטן, מנהל משרד עורכי דין בנתניה: "השנה התחלתי לעבוד כמגשר מטעם בית המשפט ועברתי לליכוד אחרי שנה וחצי עם משה כחלון והייתי צמוד לשר אופיר אקוניס. אירוע משמעותי ומרגש היה חגיגת בר המצווה לבני עמית. לשנה הבאה אני מאחל לעצמי להמשיך את הקשר המדהים עם הבן שלי, למצוא זוגיות חדשה ובחודש אפריל לעבור את מבחן ההסמכה של לשכת עורכי הדין".

יוני ג'ורנו ובנו עמית (צילום: בני טפירו)
יוני ג'ורנו ובנו עמית (צילום: בני טפירו)

שוש ויג, בעלת הוצאת ספרים "פיוטית": "עברה עליי שנת פריחה במשפחה לאחר שנולדו לנו שלושה נכדים, מהם תאומים. בתחום המקצועי אני זוכה להוקרה והכרה בהוצאה שלי שפירסמה השנה הרבה ספרים. לשנה הבאה אני מאחלת לעצמי להמשיך לפרוח ולשגשג ושיהיו לי לקוחות מעניינים עם סיפורים מעניינים".

שוש ויג (צילום: אהרון מנשירוב)
שוש ויג (צילום: אהרון מנשירוב)

 

ויקי מסיקה, בעל בית הקפה ויקולד במדרחוב קראוזה: "בתי הקפה במדרחוב תל חי זוכים לפריחה לאחר שנכנסו לתודעה של הציבור. במישור האישי הייתה לי שנה נהדרת עם בת הזוג שלי, לין משה, וכבר יש תאריך לחתונה בשנה הבאה. מאחל שנמשיך להתפתח ולהתנהל נכון ושאנשים יגיעו מרחבי הארץ לבתי הקפה בנתניה. שאקים בית בישראל, שיהיה שקט בארץ, שהתיירות תחזור להפריח את העיר ושמכבי נתניה האהובה עליי תישאר בליגה".

ויקי מסיקה ולין משה (צילום: פרטי)
ויקי מסיקה ולין משה (צילום: פרטי)

 

רונית פיטרס, אשת נדל"ן בעיר ימים פולג: "השנה נולדה לנו נכדה חדשה וחיתנו את הבת האמצעית. עשיתי צעד גדול בעסקים ואחרי שש שנים של עצמאות פתחתי עם אלון אבנרי משרד לתיווך נדל"ן בשכונה. אני ואבישי יזרעאלי קינחנו את השנה בטיול במרכז אמריקה עם החברים הכי טובים שלנו. את השנה הבאה אתחיל באופטימית מקצועית. אני צופה זינוק בעסקים".

רונית פיטרס (צילום: יקי צימרמן)
רונית פיטרס (צילום: יקי צימרמן)

 

רחלי אלישיב, סגנית מנהל באגף המשכנתאות בבנק מרכנתיל: "הייתה לי שנה מבורכת. עשיתי את טריאתלון גן שמואל שרק פתח את התיאבון לעבור למקצה העליון, 'חצי איש ברזל, ואני במהלך אימונים מפרכים למרתון טבריה שאוטוטו קורה. אני שמחה וגאה שהלכתי עם האמת שלי שבוע אחר שבוע, עם המון הקשבה לגוף, בלי מאמנת ובלי קבוצת ריצה. לשנה הבאה אני מאחלת שכל הטוב הזה רק ימשיך עם המשפחה המדהימה שלי ושאגשים את החלום החדש, 'חצי איש ברזל'".

רחלי אלישיב (צילום: פרטי)
רחלי אלישיב (צילום: פרטי)

 

איילת הררי, מטפלת באמנות מחופית: "זו הייתה שנה של שינויים – בריאותיים ומקצועיים. עשיתי שינוי באורח החיים והוספתי כושר ותזונה טובה. למדתי להקשיב לגוף שלי וגם ירדתי במשקל. במישור המקצועי, השנה למדתי איך לעזור לאנשים באמצעות אנרגיה של סוסים. לשנה הבאה אני מאחלת לעצמי זוגיות ואהבה והרבה כוח להמשיך להצליח בדרך הבריאות האישית והטיפול באנשים".

איילת הררי (צילום: פרטי)
איילת הררי (צילום: פרטי)

 

יערה קזנצינסקי-אדן, בעלת חברת מילזו הקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט: "זו הייתה אחת השנים המדהימות של חיי. קודם כל הפכתי לסבתא ועכשיו אני סטודנטית מן המניין לתואר ראשון במדעי החברה במכללת עמק יזרעאל. עברתי לתזונת פליאו והרחבתי את הפעילות העסקית שלי – אני בין 10 הראשונים שסיימו את קורס עורכי תוכן לאתרים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות. תודה רבה לשנה שהייתה. הלוואי ששנת 2016 תשמור על אותה רמה ושעץ האלון שניצל מעקירה ותלתי בחצר יצמח לנגד עינינו בגאון".

יערה קזנצינסקי-אדן (צילום: דני אדן)
יערה קזנצינסקי-אדן (צילום: דני אדן)

 

זוהר אביב, סופרת: "השנה שעומדת להסתיים הייתה מאתגרת בשל חוק הספרים ששינה את מפת השוק הספרותי. ריבוי המסכים שגוזלים את שעות הפנאי של הילדים גם הוא לא הקל בעניין. הרהרתי לעבור לכתוב למבוגרים, אולם אם נסתכל על הגרף, בחודשים האחרונים יש עלייה במכירות הספרים לנוער ויש מגמת חזרה לספר המודפס. בשנה הקרובה אני רוצה להמשיך לתרום לחברה ולדור העתיד בעזרת ספריי ואני מתכננת לתרגם את הסדרות 'חבורת כוח המוח' ו'יד הפלא' ולהפיצן בעולם".

זוהר אביב (צילום: פרטי)
זוהר אביב (צילום: פרטי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות