fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב רישום בטאבו במתחם פינס, רזיאל ואליהו הגלעדי

טזזו ושיזף (צילום: מאיה טנר)
טזזו ושיזף (צילום: מאיה טנר)

מבצע רישום הזכויות בטאבו הגדול בנתניה יוצא לדרך ביוזמת התושבים.

לפני שבועיים התקיים בהיכל התרבות כנס תושבים בקשר לרישום הזכויות בטאבו של כל הנכסים והדירות הממוקמים במתחם הרחובות פינס, רזיאל ואליהו הגלעדי בנתניה. הכנס אורגן על ידי משרד עורכי הדין טזזו גפני ברששת ושות' מרמת פולג. המתחם כולל שטח עצום של כ- 64 דונם, מתוכם כ- 28 מבנים למגורים ושטחים ציבוריים ובהם היכל התרבות, מד"א בית יוחנן ועוד. המתחם מותג במשך שנים כ"בעייתי" ויצר קושי לתושבים לסחור בנכסים שבמתחם. "כך נוצר מצב שבא לידי ביטוי גם בהערכת שווי נמוך של הנכסים ובסירוב בנקים להעניק משכנתאות לרכישת הנכסים בשל מצבם הרישומי העגום" אומרת עו"ד מזי טזזו מדינה.

מדובר בתושבים אשר רכשו דירותיהם ברחובות אלו לפני למעלה מ- 50 שנה ממיטב כספם: "עד היום זכויותיהם הקנייניות אינן רשומות ואף יותר מכך, כל יום שעובר גורם לבעיות נוספות ומורכבות בערך הזכויות. במשך השנים הרבות שחלפו פנו בעלי הזכויות בדירות ובנכסים השונים למשרדי עו"ד שונים לצורך הסדרת סוגיית הרישום, אולם אף לא אחד מהם הצליח" אומרת עו"ד טזזו.

טזזו ושיזף (צילום: מאיה טנר)
טזזו ושיזף (צילום: מאיה טנר)

לפני שנה יצרו מספר תושבים קשר עם משרד עורכי הדין טזזו גפני ברששת ושות' מרמת פולג, אז כבר החלו המגעים מול עיריית נתניה, במטרה לרתום את העירייה לקחת חלק פעיל ברישום ביחס לשטחים הציבוריים השייכים לה יחד עם תושבי השכונה במבצע הרישום הגדול ביותר בעיר, אותו יזמו תושבי השכונה.

עו"ד שיזף גפני: "לשמחת התושבים העירייה מיד נרתמה לפניה שלנו, כבר החלו המדידות במתחם להכנת תכניות האיחוד והחלוקה מחדש. במקביל בימים אלה המשרד יפתח בהליך משפטי ייחודי שיאפשר השלמת הרישום וחתימה על כל המסמכים הנחוצים ומכירתם של נכסים ודירות במתחם".

שרון כראדי נציגת התושבים: "הדיירים משוועים במשך שנים רבות להשלמת הרישום במתחם וזאת לאחר ששילמנו כספים רבים לעורכי דין שונים, אשר לא הצליחו לבצע את המלאכה בטענות שונות ומשונות הקשורות למורכבות הטיפול. אולם הפעם כולנו ציפייה ואמונה שדברים ישתנו לטובה והמשרד יעשה כל שביכולתו "לחלץ" גם הפעם את התושבים אשר היו כבולים במשך שנים"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות