fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר טוברוק תובעת את בית"ר ירושלים

טוברוק פתחה בהליכים משפטיים נגד בית"ר לאחר שלא קיבלה כ-50 אלף שקלים עבור העברתו של רועי זכרי. איזיקוביץ': "לא האמנתי שהם לא יעבירו את התשלום"
רועי זכרי (צילום: ג'קי כהן)
רועי זכרי (צילום: ג'קי כהן)

ראשי מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק פתחו בהליכים משפטיים נגד בית"ר ירושלים. זאת לאחר שבית"ר לא העבירה לטוברוק כ-50 אלף שקלים עבור העברתו של החלוץ רועי זכרי, כפי שקבעה הוועדה למעמד השחקן. השבוע אף פנו טוברוק למשרדי ההוצאה לפועל.

במהלך הקיץ פסקה הוועדה למעמד השחקן כי על המועדון הירושלמי להעביר את התשלום עבור העברתו של השחקן. הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ' הסכים לשחרר את השחקן לפני קבלת התשלום עקב היחסים הטובים בין המועדונים, אך עד היום הכסף לא שולם.

אריק איזיקוביץ אישר את הידיעה ואמר: "העברתי את רועי זכרי לבית"ר ירושלים לפני העברת הכספים, בגלל היחסים הטובים שלי עם בית"ר. לא האמנתי שהם לא יעבירו את התשלום עד עכשיו. בטוברוק שמים דגש רב על הופעת החיצונית של השחקנים. מאז שזכרי עבר לבית"ר הוא גידל שיער ארוך, אני מציע לבית"ר ירושלים שיספרו אותו".

בעונה שעברה הושאל זכרי להפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. הוא שיחק 33 משחקים וכבש שבעה שערים. העונה לא שותף השחקן באף משחק רשמי של בית"ר ירושלים, אבל בשבוע שעבר לקח חלק במשחק אימון מול הפועל קריית שמונה ואף כבש את אחד משני השערים לקבוצתו.

דובר בית"ר ירושלים, אושרי דודאי, סירב להגיב לידיעה.

רועי זכרי (צילום: ג'קי כהן)
רועי זכרי (צילום: ג'קי כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות