fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדלאידע 2014 בנתניה בסימן בוראים עולם

1500 תלמידים, חניכי תנועות נוער, רקדניות, זמרים, שחקנים ואמני רחוב, כמו גם נציגים מארבע ערים תאומות בעולם, יצעדו בעדלאידע שתתקיים בקונספט בראשיתי ותהווה כרגיל את התהלוכה המרכזית של אזור השרון
עדלאידע בנתניה
עדלאידע בנתניה (צילום: באדיבות העירייה)

כבר שנים שתהלוכת העדלאידע בנתניה נחשבת לאחת האטרקטיביות בארץ, ונראה כי גם העדלאידע בחג פורים השנה תהווה מוקד משיכה – לא רק עבור תושבי נתניה אלא גם עבור תושבי הסביבה, הנוהגים מידי שנה לפקוד את העיר בזמן התהלוכה הססגונית. בין היתר, בתהלוכה יצעדו אורחים מיוחדים – נציגים מארבע ערים תאומות בעולם – מניס שבצרפת, דורטמונד שבגרמניה, גילז'ניק מרוסיה וקומו שבאיטליה.

1,500 צועדים ישתתפו בתהלוכה המרכזית של אזור השרון תחת הקונספט "בוראים עולם". בין הצועדים יהיו ילדי בתי הספר בעיר, חניכי תנועות הנוער, רקדנים מלהקות המחול השונות, זמרים, שחקנים ואמני רחוב. על הכנת המיצגים והבובות שייקחו חלק בתהלוכה שקדו ועדיין שוקדים אמנים רבים.

עדלאידע בנתניה
תוביל את התהלוכה. ראש העירייה מרים פיירברג בעדלאידע (צילום: באדיבות העירייה)
פעלולני רחוב בפורים בנתניה
פעלולני רחוב בפורים בנתניה
עדלאידע 2013 בנתניה
עדלאידע 2013 בנתניה

את התהלוכה תוביל ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, בתחפושת מפתיעה כמיטב המסורת העירונית. הצופים שיגיעו לחגוג בתהלוכה הפורימית יוכלו ליהנות גם מפלטפורמות ענק שייצגו את עולם הצומח, עולם העופות והדגה, גן העדן ועולם החי. 150 רקדני "חבצלות" – להקת המחול הייצוגית של העיר – יתחפשו לבעלי חיים, למיצג הנחש המפתה את חווה ולציפורים מרהיבות. רקדניות סטודיו "זרמים" יבצעו מיצג מרהיב של מאורות השמש והירח, ואליהם יצטרפו רקדניות מינהל קהילתי מזרח נתניה ועשרות ממתנ"ס אופק וקאנטרי פולג שיתחפשו לכוכבים. ילדי בתי הספר בעיר וחניכי תוכנית קרן קרב יתופפו על תופים במסגרת סינקופה ויתחפשו לדגים, יצורי ים ועוד. מיצג אקווריום מרהיב ייצג את בריאת עולם המים, עם בועות ענק שיופרחו לאוויר, דגים שיקפצו מהאקווריום והמוני דגיגים.

שחקני תנועת "אוהל", החיים ופועלים בעיר ובקהילה, נמצאים בימים אלה בעיצומו של הכנת מיצג ענק בדמות כיפה גאודזית. הם יצעדו בליווי 100 חניכים – בני נוער שייצגו בתהלוכה את התוהו ובוהו שלפני בריאת העולם. רקדניות בתי הספר למחול בעיר – סקיצה, ולנטינה ופואטה – תרקודנה כפרחים מרהיבים בשלל צבעים וגוונים.

מלבד כל אלה, את התהלוכה ילוו כמובן מקצועני התהלוכות, בהם הולכי קביים, נגני קבוצת "מארש דונדורמה" הירושלמית, רקדני "הסילבר דאנס", האקרובטים מגלגלי זכרון, החרגולים הקופצים וכאמור – אורחים מיוחדים מארבע ערים תאומות של נתניה ברחבי בעולם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות